Alternatief voor mijn Eminent 7680

Wiecher

Gevorderd
14 aug 2022
69
26
6
35
Hallo allen .....
Ik maak al jaren gebruik van een EM7680 met daarop aangekoppeld externe HD met een aantal films en een HD met Live concerten en een HD met daarop Serie`s. Als ik een film of serie heb gezien kan ik ze moeiteloos verwijderen in Kodi of via mijn netwerk verbinding met een PC (Laptop).
Sinds een jaar heb ik een Formuler GTV aangeschaft voor o.a IPTV en een aantal Apps, daar heb ik ook Kodi op geïnstalleerd en dat werkt op zich ook prima. Maar als ik daar èèn van mijn externe HD`s op aansluit kan ik niets verwijderen via de Formuler of via het netwerk. Daarom heb ik nu dus 2 apparaten in gebruik en ik had gehoopt op 1 apparaat die beide kon. Het moet dus een Mediaspeler worden die 4K en Dolby Atmos moet kunnen afspelen. Mijn vraag is naar welk apparaat moet ik gaan zoeken ?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat mijn vraag is ...............
 
Niemand een idee ?
Mijn Eminent is het namelijk aan het begeven (stuk)
 
Daar had ik inderdaad al gelezen @MRmister maar daar ben ik niet wijzer geworden.
Ik zal mijn vraag anders stellen.........
Als ik zo her en der lees is het verwijderen van bestanden lastig (soms onmogelijk) op een aangesloten harde schijf met het besturingssysteem Android ? Mijn EM7680 kan ik bestanden op toevoegen en verwijderen zonder problemen, en dat wil ik ook op een nieuw te kopen kastje.