Amiko One 5G

Scoozy

Expert
7 dec 2019
198
74
16
50
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


Belangrijkste Kenmerken
  • 4K UHD Streaming Media Speler
  • Android 7.1 Nougat
  • 2GB DDR RAM MEMORY
  • 16GB eMMC Flash
  • Support 4K@60FPS
  • HDR10/HLG
  • WiFi integrated dual band 2.4 & 5 G
  • HD out
  • Infrared Eye connectie
  • 2x USB 2.0 Connections
  • S/PDIF Optical output
  • Micro SD Card slot
  • RCU met leerfunctie
  • Vele apps beschikbaar
  • MyTV OTT / IPTV
  • Eenvoudige installatie
Talloze Apps
De One 5G is uitgerust met Android 7.1.2 Nougat, hiervoor ontvangt u regelmatige updates om de One in top conditie te houden.

Aansluitingen
De Amiko One 5G 4K OTT ontvanger is voorzien van 2 USB-poorten. Verder kunt u vanaf uw USB stick HDD foto's, video's of muziek afspelen.

Ervaringen/updates met deze box kunnen hieronder verder worden besproken, naar mijn bevindingen Formuler z8 waardig (ofzelfs beter) en voor een betere prijs ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het dual band wifi of single band? In de afbeelding boven staat dual, bij belangrijkste kenmerken single
 
Jammer dat de Netflix app geen 1080p HD meer ondersteunt ! Allen de SD versie werkt nog.
Helaas nog steeds geen update voor dit probleem.
 
Sinds gisteren werkt Youtube niet meer. Start wel op. Laat (bij zoeken) van alles zien, maar de inhoud speelt niet af. Scherm wordt zwart....en dat is het dan. De box hangt niet. Kan Youtube gewoon afsluiten.

Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
 
Heeft dit iets met dit Amigo One 5G onderwerp te maken? :huh:
 
@damu, ik heb geen amigo, en kan dus niet testen, maar heb je de YouTube app al eens van je box afgegooid en opnieuw geïnstalleerd?

Je kan ook een alternatieve app gebruiken, zoals smart YouTube. dan ben je ook van de reclame af

@Shaman, Ik ga er vanuit dat @damu de amigo one 5g box heeft en hier wil checken of andere amigo eigenaren het zelfde probleem hebben.
 
Heeft dit iets met dit Amigo One 5G onderwerp te maken? :huh:
@Shaman, Ik ben in het bezit van een amiko One 5g. Mijn vraag ijkt me dus hier thuis te horen. Het had niet zo zeer met Youtube als wel met de Amiko te maken. Aangezien de Netflix app ( op de Amiko)ook niet meer werkt zoals in den beginne aangekondigd, leek het er op dat bij Youtube een zelfde verschijnsel zich voordeed.
Post automatically merged:

@damu, ik heb geen amigo, en kan dus niet testen, maar heb je de YouTube app al eens van je box afgegooid en opnieuw geïnstalleerd?

Je kan ook een alternatieve app gebruiken, zoals smart YouTube. dan ben je ook van de reclame af

@Shaman, Ik ga er vanuit dat @damu de amigo one 5g box heeft en hier wil checken of andere amigo eigenaren het zelfde probleem hebben.
@Dominique DB ,Jouw veronderstelling klopte. Op dit moment werkt Youtube weer. ( heb ook de smartversie geïnstalleerd, dank voor de verwijzing) Na het opnieuw installeren van de (al aanwezige firmware) werkt alles weer zoals voorheen.
 
@damu, Ik heb geen probleem met YouTube, op mijn amigo one 5g .
Misschien een firmware update doen ?