Andriod kastje

klinker

Gevorderd
9 aug 2020
95
5
6
56
Hoi allemaal

Vraag welke is de beste of goed en betaalbaar
Wil graag kodi erop 4k en hoger en als optie ook netwerk aansluiting enz. Leest links en rechts wel dat er verschil in zit wil geen problemen zoals
Haperend beeld

Wie kan mij het beste adviseren en heeft er ervaring mee hoor het graag

Gr klinker
 
@klinker, vraag eens aan @funnyguy of ie nog steeds die firesticks 4k te koop heeft. Ik gebruik nu al ruime tijd zo'n Amazon fire tv stick 4k en vind het een supper toestelletje.

Je kan ook een Chromecast met google tv kopen, daar lees ik ook veel goeds over
 
Laatst bewerkt:
@klinker ik begrijp het allemaal even niet meer 🤔

 
  • Like
Reacties: Dominique DB
die is iets teduur
Maar als je eerst een mxqpro aanschaft zoals je in je laatste topic die @Lex al quote aangaf, en dan nu weer voor een mogelijke miskoop gaat, dan kan ik @funnyguy alleen maar gelijk geven, en dan had je wellicht beter gelijk voor de Nvidia Shield pro kunnen gaan.🤷🏼‍♂️

2 x een aanschaf die weliswaar goedkoper zijn waar je niet tevreden over bent = net zo duur als een Nvidia Shield pro waar je meerdere jaren plezier van gaat hebben.😉
 
Ik ben de laatste tijd dan wel erg stil hier op het forum. Dat komt omdat ik een tevreden gebruiker ben van een NVDIA Shield TV Pro.
Zou willen adviseren die gewoon te kopen. “The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”.
 
klopt maar wil hem mijn zoon kado geven en vindt het iets teveel geld voor 2 van die kasjes wou niet verder gaan dan 60 a 70 euro per stuk

Gr klinker
 
Oh. Een cadeautje voor je zoon. Wordt het inderdaad wat veel. Kan het begrijpen.

Misschien heb je dan wat aan de volgende lijstjes om te vergelijken:




 
dankje zijn niet goedkoop
hmm nog even hoed erover ba denken wie heeft er een goede mening met onder de 70 euro
 
dankje zijn niet goedkoop
hmm nog even hoed erover ba denken wie heeft er een goede mening met onder de 70 euro
Ik kan wel een "mening" geven over welk kastje ik fijn vind werken.. Maar daar heb jij toch niks aan?

Je moet bij jezelf (of je zoon dan in jouw geval) kijken wat je vereisten zijn

Wat wil je? kodi? Netflix? Iptv? Plex? Gamen/games streamen? Youtube?
Alles? Of een paar dingen hier van..? 🤷‍♂️

Maar ik weet natuurlijk de hoed nog de rand van je vraag... 😉
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik kan wel een "mening" geven over welk kastje ik fijn vind werken.. Maar daar heb jij toch niks aan?

Je moet bij jezelf (of je zoon dan in jouw geval) kijken wat je vereisten zijn

Wat wil je? kodi? Netflix? Iptv? Plex? Gamen/games streamen? Youtube?
Alles? Of een paar dingen hier van..? 🤷‍♂️

Maar ik weet natuurlijk de hoed nog de rand van je vraag... 😉
Als je het topic leest dat @Lex post merkt je dat @klinker het zelf ook niet weet.

@klinker koop gewoon 2 chromecasts met google tv, ze kosten exact 70 euro.
En het zijn echte android tv toestellen, met alle certificaten, net als de shield, niet van die boxen met een tablet versie van android.
 
Ik kan wel een "mening" geven over welk kastje ik fijn vind werken.. Maar daar heb jij toch niks aan?

Je moet bij jezelf (of je zoon dan in jouw geval) kijken wat je vereisten zijn

Precies de reden dat ik een verwijzing geef voor zo'n lijstje met enerzijds "benchmarks", anderzijds wat ze als opties hebben, en wat het allemaal kost.
En me verder onthoud van aanvullend commentaar wat te kiezen, als "2e keus" na eerder een voorkeur uitgesproken te hebben voor een NVIDIA Shield.
Het is simpel een "luxe probleem" wat men wil uitgeven in relatie tot budget afgezet als cadeautje "voor een zoon".
Daar kan alleen degene die die beslissing moet maken een zinnige keus op maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de laatste tijd dan wel erg stil hier op het forum. Dat komt omdat ik een tevreden gebruiker ben van een NVDIA Shield TV Pro.
Gefeliciteerd 🥳 maar er zijn nog hele volksstammen die niet in die comfortabele positie verkeren en onze (lees ook jouw) hulp nodig hebben!
 
  • Like
Reacties: Babylonia
Maar ik ben ook nog op andere fora actief (wat overigens niets met Kodi van doen heeft).
Wordt het een beetje veel allemaal.

Kodi gebruik ik overigens heel basic. Zonder allerlei skins en op te halen verzamelingen van plaatjes die bij filmtitels horen e.d.
Gewoon onder bestandsbeheer mappen / lijsten van films en muziek.
 
  • Like
Reacties: Lex
Hoi.

in middels heb ik samsung mobiel s20 fe 5g gekocht draaide op mijn s9 vavoo maar op de s20 werkt hij niet wie weet raad en heeft hem wel draaiend

Gr klinker


(Verplaatst door een medewerker van elders)
Toelichting : Bovenstaand bericht verhuist naar deze plaats van elders 😊
 
Laatst bewerkt: