Android box leegmaken en complete herinstallatie

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Ik wil mijn Android box (H96 Pro+) eens compleet leegmaken en een Android 7.1.2 herinstallatie doen.

Heeft iemand hier ervaring mee, want ik begrijp dat dit niet zomaar kan!
 
Mischien staat hier de informtie die je zoekt en bijna alle firmware en benodigde Software voor android boxen. ( Ook H96Pro+ Firmware).

 
al enige tijd bezig met de USB burningtool van bovenstaande tip, maar het kan de H96pro+ box niet vinden, wel een ander box!, mss doe ik iets verkeed met het in recovery mode zetten, iemand een tip???

Ha het werkt, tool kan eindelijk de box vinden, vermoedelijk een beetje brakke usb aansluiting, maar nu nog de installatie van de image, krijg telkens een foutmelding en stopt met installatie...

BRRRRR nu al weer enkel uren verder en geen resultaat om te flashen, nu usb drivers probleem op de pc om verder te kunnen,

nu box zo dood al een pier

k.t!!!

wat nu...
 
Laatst bewerkt:
Dag, heb geen ervaring met deze box maar kan je hem niet via fabrieksinstellingen (paperclipje verhaal) opnieuw laten resetten? En geeft Google je hierin niet de goede antwoorden? Wellicht zou Android tv een optie kunnen zijn. Sterkte, dat gedoe, ik ken het.
 

Hier misschien wat aan? Zoals @Micko al aangeeft paperclip verhaal. Was je box al aan het flashen? Of was je nog niet zo ver?
 
Box werkt weer volgens oude instellingen, vraag me niet hoe, maar gelukkig...

Kan dus niet flashen, zowel niet me de usb kabel methode als via microsd..

En terug naar fabrieksinstellingen ken ik maar is niet voldoende.
 
Heb in voorgaande jaren nog wel eens Samsung telefoons en tablets voorzien van nieuwe ROM via Odin. Eigenlijk nog nooit getest op een Android box. Maar zou misschien een optie zijn.........
 
Omdat flashen een totale fiasco is geworden, ik adviseer niemand aan om dit te doen! kan ik de box alleen nog met geplaatst sd kaart opstarten en dan kom ik weer in de androidopstartmenu, de boot is dus corrupt maar kan er verder niks aan veranderen, moet het zo maar even, ik heb de box dus wel kunnen resetten, dus begin even met de standaard instellingen om te kijken of de box weer naar behoren gaat werken omdat mss bepaalde addons in de loop der tijd toch voor veel problemen heeft gezorgd...
 
Wat een gedoe hé, ken ik. En ja de xiaomi box is nu geloof ik 45 euro bij gearbest dus........
 
Wat een gedoe hé, ken ik. En ja de xiaomi box is nu geloof ik 45 euro bij gearbest dus........

Ja is ook een optie, om welke type gaat het, wat ik nu heb is van 3/32gb, maar vraag me wel eens af of dit überhaupt nog veel uitmaakt
 
Die internationale versie mi box 3. Nog 3 uren voor 55 euro maar daarna vast wel elders in de aanbieding found a very interesting goods in Gearbest:( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box - BLACK

De specs zij prima voor wat je nodig hebt. Maar binnenkort is de Mi Box 4 internationaal ook te koop maar de specs verschillen niet zo met de oude. Belangrijk is toch de toepassingen en minder de mbs. Mijn beelink heeft aardige goede specs maar de toepassingen zijn wat minder.
Post automatically merged:



Hier is ie nog 55 euro, shipping Europa.
 
Laatst bewerkt:
Helaas alle werk voor niks, de h96 pro+ blijft tegenwerken, ondanks herinstal van kodi regelmatig vastlopers en nu ook zelfs weer buffer problemen en opstart problemen, hij wil niet uit standby opstarten moet hem dus eerst weer van stroom halen, ben er klaar mee...