Android box

M2017

Forumlid
17 okt 2017
13
2
6
43
Goedenavond iedereen,

Ik zou graag android boxen willen aanschaffen via een nederlandse of belgische importeur. Wie o wie kan mij in contact brengen?
 
Welke heb je in gedachten en voor welke verkoopprijs?

Hoi neptune ben jij een importeur? Het betreft android kastjes met 1,2,3,4 gb werkgeheugen met octa of hexa core chip.

Prijs is afhankelijk van de configuratie.
 
Je topic maar even verplaatst ik denk dat die hier beter tot zijn recht komt.
 
Dag, het is Chinees box met vele tevreden gebruikers op dit forum.


(geïmporteerd)

Check even https://kodi-forum.nl/threads/review-xiaomi-4k-mi-box.2134/page-12#post-59276

Een echte Nederlandse, sorry. Die weet ik even niet. De meeste mensen hier willen gewoon een goede box en daarbij in de grenzen geen obstakels. Succes:)

Bedankt voor je reactie. Het gaat mij niet om een box dat hier gemaakt is maar een importeur dat grote hoeveelheden hier naartoe importeert.
 
Bedankt voor je reactie. Het gaat mij niet om een box dat hier gemaakt is maar een importeur dat grote hoeveelheden hier naartoe importeert.
Dan kan je deze box wellicht nemen? Succes ermee;) en als je hulp nodig hebt.... Welkom op het forum.
 
Ik weet niet of ik hier reclame mag gaan maken?
Maar in Almere zit een bedrijf (groothandel) die ook al veel gangbare mediaboxen verkoopt hij heeft ook winkels in België.
Je merkt het vanzelf wel wanneer wij het rode potlood gaan hanteren ...maar zie deze opmerking NIET als een aanmoediging :)
 
Ik weet niet of ik hier reclame mag gaan maken?
Maar in Almere zit een bedrijf (groothandel) die ook al veel gangbare mediaboxen verkoopt hij heeft ook winkels in België.
Hoi zou je mij de gegevens willen sturen via [email protected]. alvast bedankt

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Ik weet niet of ik hier reclame mag gaan maken?
Maar in Almere zit een bedrijf (groothandel) die ook al veel gangbare mediaboxen verkoopt hij heeft ook winkels in België.

Hoi we hebben het hier alleen over android boxen. Niet over andere zaken dus zou het fijn vinden als je mij wat meer gegevens zou willen mailen op het eerder opgegeven emailadres. Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt: