Android boxen buitenland

Goldschmitz

Forumlid
29 aug 2016
5
0
1
47
hoi ,

Ik heb een ditistv onderweg prijs 109 euro
Nu heb ik via bol.com eentje besteld aan 45 op het eerste zicht lijken me de specificaties niet veel verschillend met de dure box. Betaal je dan gewoon zoveel omdat ze hun seven erop gezet hebben ?
 
Heb je echt bij Ditistv besteld? Daar betaal je inderdaad de hoofdprijs en nu maar hopen dat hij geleverd wordt!
En er is zeker wel verschil met de goedkope boxjes, de duurdere boxen werken meestal wel veel beter en bij een goede shop zijn ze ook nog helemaal voorgeinstalleerd zodat ze meteen uit de doos werken en heb je ook goede service.
En bij Bol.com hoef je echt niet aan te komen met vragen over je box, dat zijn alleen maar dozenschuivers!
 
Klopt en dankzij dit forum zie ik dat ik seven gewoon op bijna een identieke box kan instellen die bijna de helft goedkoper is . Dus ze kopen goedkope boxen en zetten hun software erop en ze leveren inderdaad amper , daarom ben ik hier terecht gekomen
Heb je echt bij Ditistv besteld? Daar betaal je inderdaad de hoofdprijs en nu maar hopen dat hij geleverd wordt!
En er is zeker wel verschil met de goedkope boxjes, de duurdere boxen werken meestal wel veel beter en bij een goede shop zijn ze ook nog helemaal voorgeinstalleerd zodat ze meteen uit de doos werken en heb je ook goede service.
En bij Bol.com hoef je echt niet aan te komen met vragen over je box, dat zijn alleen maar dozenschuivers!
t