Android gsm

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Iemand een idee hoe de vergrendelscherm van een android mobieltje per app is te deactiveren, b.v om een deurbel te beantwoorden?
 
Heb je al bij de instellingen van de telefoon apps, video deurbel gekeken, en bij apps toegang verlenen aan camera, geluid ?
 
Ja heb Ik, maar dat bedoel Ik niet.

Als ik mijn android gsm wil openen moet ik het nu eerst unlocken, en dit wil ik juist uitschakelen als mijn bel app word geactiveerd , dus alleen bij deze app dus net zoals iemand je belt dan gaat het ook voorbij de vergrendelscherm
 
Ja heb Ik, maar dat bedoel Ik niet.

Als ik mijn android gsm wil openen moet ik het nu eerst unlocken, en dit wil ik juist uitschakelen als mijn bel app word geactiveerd , dus alleen bij deze app dus net zoals iemand je belt dan gaat het ook voorbij de vergrendelscherm
Ben bang dat niet gaat lukken , tenzij je de scherm beveiliging uit zet .
 
Dat zou je volgens mij in de app zelf moeten instellen als het die mogelijkheid heeft.
Net als bij Yatze, zeg maar.
Die gebruik ik ook voor primaire functies zonder het scherm te moeten ontgrendelen.
 
De app moet zelf de optie geven, maar dan kan die dus wel bij een vergrendeldscherm je scherm zichtbaar overnemen achter je vergrendeling. Bij mij werkt het zo toch, ik gebruik deze app als alarm.
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach
 
Nee helaas, bedankt
Misschien staat de ontwikkelaar wel open voor suggesties, kan nooit kwaad om eens een mailtje te sturen. Ik heb wel vaker contact opgenomen met ontwikkelaars van apps die ik gebruik en heb, zover ik me kan herinneren, altijd antwoord gekregen.