Android media box met playstore problemen

Reshma

Forumlid
28 okt 2020
5
0
1
45
Hoi ik ben Reshma en ben 41 jaar. Ik woon in Brabant. Ik kan zelf dingen installeren op mijn laptop en heb ook zonder problemen de digitale televisiekastjes aangesloten hier. Maar nu komt het: ik heb een Android media box (H96 Max 8K ultra HD). Stekker er in, HDMI kabel aangesloten op tv. Ook dat ging prima ? maar nu probeer ik via playstore apps te downloaden en hij geeft maar aan dat ie aan het downloaden is. Ik ben eergister avond begonnen en wilde op een gegeven moment naar bed en heb toen alleen de tv uit gezet. Gisterochtend tv aangezet en nog steeds hetzelfde beeld met downloaden. Dat lukt mij dus niet op de 1 of andere manier. Verschillende apps geprobeerd, ook met aangeschafte VPN. Kodi kijken lukt mij dus ook niet. Ik zie dat hij bestanden opent of leest en daarna kan ik dus niets meer en moet weer terug naar vorige pagina. Sorry voor het hele lange verhaal, maar ik kom er echt niet uit. Please help me out???
 
Werkt er iets online op je box? Is de wifi wel aangesloten?
Probeer eens via ethernet, zo kun je uitsluiten of het aan je wifi ligt.
Zal dat even proberen Dominique, dank je wel
Post automatically merged:

Zal dat even proberen Dominique, dank je wel
Al 5 min hetzelfde scherm ?
Post automatically merged:

Zal dat even proberen Dominique, dank je wel
Post automatically merged:


Al 5 min hetzelfde scherm ?
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Kijk eerst eens in de instellingen van de box of je wel verbonden bent met het internet.
Hoi Corne, ja eerder gaf hij aan dat ik verbonden was met onze wifi netwerk en nu geeft hij idd aan via ethernet nadat ik het internetkabel uit mijn tv kastje heb aangesloten op de mediabox
 
Nog steeds hetzelfde scherm met : wachten op downloaden.
En werken andere apps (dan de playstore) die al op box stonden voorgeïnstalleerd wel?
Netflix iig wel en kodi lukt ook niet ivm dat ik de vpn app niet kan downloaden. Inmiddels heb ik contact gehad met de verkoper en krijg ik morgen als het goed is een nieuwe box binnen. Kijken of het dan wel lukt
 
Deze snap ik even niet, Kodi werkt niet omdat je de vpn app niet kan downloaden?
Dus als ik het goed begrijp is Kodi nog niet op de box geïnstalleerd.

Als dat zo is, probeer eens via de browser op de box naar Kodi.tv te gaan, en dan via die website Kodi downloaden.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Nog steeds hetzelfde scherm met : wachten op downloaden.

Netflix iig wel en kodi lukt ook niet ivm dat ik de vpn app niet kan downloaden. Inmiddels heb ik contact gehad met de verkoper en krijg ik morgen als het goed is een nieuwe box binnen. Kijken of het dan wel lukt
Ik meen hier te lezen dat kodi wel werkt maar dat je het niet zonder vpn wil gebruiken, klopt mijn interpretatie?

Dus enkel de playstore werkt niet?
 
probeer eens de aptoide apk er op te zetten , en dan in aptoide naar playstore zoeken wellicht kun je hem dan bijwerken of installeren .