Android TV: Live TV + TVirl = ❤️

Heb het ook geïnstalleerd op mijn Xiaomi Mi TV Box en moet zeggen draait lekker, ik heb het idee dat het beeld mooier en stabieler is. Het is alleen jammer dat je de zenderlijsten niet in groepen kan verdelen. Ik heb nu met de tool IPTV M3U Editor van Reidinga zelf een Ziggo zenderlijst gemaakt. (HIPTV).
Je kunt de update's van deze app hier bijhouden:
 
  • Like
Reacties: Rokit
Perfecte interface op de nvidia shield. Mooiste design dat ik tot nu toe heb gezien van een iptv app. Sluit super aan bij de nvidia shield interface. Inderdaad geen groepen, dus vooral handig wanneer je <100 kanalen kijkt, zoals ikzelf.
 
Hallo allemaal,
Ben sinds vandaag in het bezit van een Shield.

Mijn braag is dan ook voor het kijken van iptv, is er een mogelijkheid om een url link om te zetten naar een m3u? dat gevraagd wordt in tvirl. Heb andere apps gedaan maar layout is echt spuug.......haha..

Gegroet
Post automatically merged:

niemand ? haha jammer..
 
Laatst bewerkt:
Je IPTV url even invoeren in je webbrowser. Dan download je automatisch je m3u file
 
dan krijg ik een blauw scherm met het volgende:

your stb is not supported

daaronder weer 3 cirkels rood geel blauw
reload portal, account info, payment.
Post automatically merged:

oke, heb nu een m3u link gekregen ..

heb deze nu ingevoerd bij afspeellijst url..letter voor letter gecontroleerd..

krijg nu een foutmelding pff..

handshake failed??
 
Laatst bewerkt:
Zou deze tool eens gebruiken - dan kan je daarmee je m3u ophalen:
 
Heb je de m3u al geprobeerd met bv vlc? Als deze werkt kan je aan de hand daarvan een m3u url opbouwen. Ik wil je hier wel mee helpen
 
Heb je de m3u al geprobeerd met bv vlc? Als deze werkt kan je aan de hand daarvan een m3u url opbouwen. Ik wil je hier wel mee helpen

Thnx allen, had het inmiddels voor elkaar gekregen. Meerdere apps geprobeerd om tv te kunnen kijken; doe dat inmiddels via iptv smarters. Ook de dolphin emulator erop gezet?
Post automatically merged:

Thnx allen, had het inmiddels voor elkaar gekregen. Meerdere apps geprobeerd om tv te kunnen kijken; doe dat inmiddels via iptv smarters. Ook de dolphin emulator erop gezet?

Trouwens,

ben wel flink aan het worstelen met ondertiteling addons.

Alle bekende, 2 van opensubtitles, addic7ed, podnapisi etc. allemaal geprobeerd maar krijg ze niet automatisch te zien(mbv autosubs).Tevens bij instellingen van Kodi bij standaard dienst tv/series, allemaal 1 voor 1 geprobeerd.

Manuel zoeken vind ie soms wel soms niet, ook bij oudere films.

Opensubtitles de melding: kan geen ondertiteling vinden, na meerdere malen de button van de afstandbedieding in te drukken (btje woede) deed ie het opeens?!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Reidinga