Android TV op afstand overnemen

AndreHazes27

Forumlid
7 feb 2017
10
2
6
44
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een Xiao Mi box aangeschaft met Android TV. Is er een app waarmee ik deze op afstand kan overnemen?

Op windows systemen werkt Teamviewer hiervoor perfect. Maar Teamviewer voor android kan ik alleen maar kijken op afstand en verder niets.

Kunnen jullie me helpen?

Mvgr,

Danny
 
Er is een app maar alleen om te bedienen maar geen beeld op je gsm . Ik ga er eens naar zoeken voor zoiets dat je het beeld ook op je gsm ziet
 
Ik denk dat veel apps vol reclame zit zoals degene die ik aangaf .
Een optie is je box even op de pc scherm aansluiten
 
Hoi Lex,

Ik heb hiervoor nog geen oplossing gevonden helaas. Doel hiervoor is dat ik achter de pc kan inloggen op de android tv box en daar dan op kan werken zodat mijn vriendin gewoon tv kan blijven kijken.
Heeft mike.r zijn advies al de oplossing gebracht?
 
teamviewer quick support werk ik mee om mijn kastje over te nemen en bestanden naartoe te verzenden, weet niet of je dat bedoelt
 
Helaas dat is jammer maar hoop doet leven.
Wij laten deze topic lekker open tot die app het levenslicht ziet ;)
 
teamviewer quick support is wel een mooie app mooie tip, op de telefoon van mijn vrouw werkt het prachtig. Op de tv box niet, ik denk dat daar geen addon voor is, wanneer je teamviewer quick support installeerd zal hij ook een addon afhankelijk van je telefoon installeren, bij een Android tv box kunnen ze niet bepalen, denk ik, wat voor hardware het is.
 
teamviewer quick support is wel een mooie app mooie tip, op de telefoon van mijn vrouw werkt het prachtig. Op de tv box niet, ik denk dat daar geen addon voor is, wanneer je teamviewer quick support installeerd zal hij ook een addon afhankelijk van je telefoon installeren, bij een Android tv box kunnen ze niet bepalen, denk ik, wat voor hardware het is.

bij mij werkte het pas toen ik via de instellingen van mijn android box de remote control had aangezet, daarna wordt er vanuit quick support een addon geinstalleerd voor je afstandsbediening
 
  • Like
Reacties: Ipdva