Android update voor formuler z prime

chiwabieber123

Forumlid
10 jan 2020
24
4
6
65
hallo ik heb kodi op mijn tv box staan versie 16.4 en
android 4.4.2 dat is al van vroeger maar kan ik deze update zonder dat ik alle apps verlies
en iptv met alle zenders ben er nieuw in

groetjes
 
Ligt er aan wat voor een box je precies hebt, en of de Android versie te updaten is, zo niet, dan is het niet mogelijk om Kodi te updaten, een minimum van Android 5 was destijds vereist voor Kodi Krypton(17) en wellicht dat voor Kodi Leia (18) nog hoger benodigd is, maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.

Er waren destijds wel Kodi clonen beschikbaar die je kon installeren zodat je een clone had van Kodi 17 die je op Android 4 kon draaien, maar of die er nog zijn???‍♂️ Kodi 16 is zwaar verouderd.

Wellicht dat je wat meer info kunt geven over je box, dan kunnen we je wellicht beter helpen.
 
Ligt er aan wat voor een box je precies hebt, en of de Android versie te updaten is, zo niet, dan is het niet mogelijk om Kodi te updaten, een minimum van Android 5 was destijds vereist voor Kodi Krypton(17) en wellicht dat voor Kodi Leia (18) nog hoger benodigd is, maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.

Er waren destijds wel Kodi clonen beschikbaar die je kon installeren zodat je een clone had van Kodi 17 die je op Android 4 kon draaien, maar of die er nog zijn???‍♂️ Kodi 16 is zwaar verouderd.

Wellicht dat je wat meer info kunt geven over je box, dan kunnen we je wellicht beter helpen.
is een formuler z prime ultra hd 4 k
 
?hmmmm ik heb even voor je rond gekeken, maar kan zo gauw niks vinden over een Android update.??‍♂️

Gelukkig zijn er wel een aantal mensen binnen dit forum die bekend zijn met een formuler, wellicht kunnen zij je hier verder mee helpen.?

Ik zal aan @LeX vragen of ie je topic titel wil veranderen naar: Android update voor formuler z prime, zodat de mensen die bekend zijn met een formuler ook gelijk weten dat het een formuler betreft.

Sorry dat ik je niet meteen kan helpen.?
 
  • Like
Reacties: Lex
?hmmmm ik heb even voor je rond gekeken, maar kan zo gauw niks vinden over een Android update.??‍♂️

Gelukkig zijn er wel een aantal mensen binnen dit forum die bekend zijn met een formuler, wellicht kunnen zij je hier verder mee helpen.?

Ik zal aan @LeX vragen of ie je topic titel wil veranderen naar: Android update voor formuler z prime, zodat de mensen die bekend zijn met een formuler ook gelijk weten dat het een formuler betreft.

Sorry dat ik je niet meteen kan helpen.?
bedankt alvast voor je reactie
 
.... Er waren destijds wel Kodi clonen beschikbaar die je kon installeren zodat je een clone had van Kodi 17 die je op Android 4 kon draaien, maar of die er nog zijn???‍♂️ Kodi 16 is zwaar verouderd. ....


Enkele dagen geleden vroeg er ook iemand naar
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik zal aan @LeX vragen of ie je topic titel wil veranderen naar: Android update voor formuler z prime, zodat de mensen die bekend zijn met een formuler ook gelijk weten dat het een formuler betreft.
Als Lex dan toch wordt opgeroepen ....vraag hem dan ook of hij die bewuste topic wil verplaatsen!!
 
Goedenavond weet iemand als je een add-on opent daarna naar opties je krijgt dan brede lijst die kan je aanpassen naar b.v muur als je dat hebt gedaan weer naar vieuwtype en daar fanart invoert dat deze dan aangepast blijven .
Nu moet ik deze bij het openen van de add-on steeds hetzelfde doen
 
Goedenavond weet iemand als je een add-on opent daarna naar opties je krijgt dan brede lijst die kan je aanpassen naar b.v muur als je dat hebt gedaan weer naar vieuwtype en daar fanart invoert dat deze dan aangepast blijven .
Nu moet ik deze bij het openen van de add-on steeds hetzelfde doen

Even onderaan op opslaan drukken als je het in de addon hebt veranderd, anders onthoudt ie het niet??‍♂️

Maar ik denk dat je vraag niet helemaal in het juiste topic staat?
Post automatically merged:

@LeX wil jij deze vraag even verplaatsen? Of loop ik nu achter de feiten aan? ? ?

Ja echt hé? Topicstarter vraagt hoe ie zijn Android moet/kan updaten, gooit @LeX hem in het formuler topic!?

Is dan toch een Android vraag? Of niet??

Vandaar dat ik @LeX niet had gevraagd om hem te verplaatsen?
 
  • Like
Reacties: Lex en Tommie65
Even onderaan op opslaan drukken als je het in de addon hebt veranderd, anders onthoudt ie het niet??‍♂️

Maar ik denk dat je vraag niet helemaal in het juiste topic staat?
Post automatically merged:



Ja echt hé? Topicstarter vraagt hoe ie zijn Android moet/kan updaten, gooit @LeX hem in het formuler topic!?

Is dan toch een Android vraag? Of niet??

Vandaar dat ik @LeX niet had gevraagd om hem te verplaatsen?
Tja die @LeX wordt ook elke dag een dagje ouder... ?
 
  • Verbluft
  • Grappig
Reacties: Lex en Arjan E.