apkHallo, voor tv instellingen

gerrvanesch

Forumlid
10 jul 2018
8
0
1
89
Hallo, voor tv installatie heb je schijnbaar APK nodig .Waar kanik die vinden en instaleren ?. hartelijk dank. Ger.
 
Wat onduidelijk wat je bedoelt Ger maar voor de installatie van tv-zenders moet je opzoek naar een geschikte aanbieder in jouw woonplaats.
 
Wat hij bedoelt blijft natuurlijk giswerk.... Maar ik denk dat hij bedoelt dat hij Kodi op zijn tv wil installeren en iemand hem verteld heeft dat dat middels een apk file moet.
Ger, als je Android op je tv hebt kun je gewoon in de store Kodi downloaden en installeren.

Maar gezien de wijze van vragen geef ik het niet veel hoop!
 
Wat hij bedoelt blijft natuurlijk giswerk.... Maar ik denk dat hij bedoelt dat hij Kodi op zijn tv wil installeren en iemand hem verteld heeft dat dat middels een apk file moet.
Ger, als je Android op je tv hebt kun je gewoon in de store Kodi downloaden en installeren.

Maar gezien de wijze van vragen geef ik het niet veel hoop!
bij de vragen heb ik gelezen dat je apk moet installeren voor gebruik op tv .Heb kodi 18 maar die stopt na install. from zipfile
Post automatically merged:

bij de vragen heb ik gelezen dat je apk moet installeren voor gebruik op tv .Heb kodi 18 maar die stopt na install. from zipfile
bij de vragen heb ik gelezen dat je apk moet installeren voor gebruik op tv .Heb kodi 18 maar die stopt na install. from zipfile
bij de vragen heb ik gelezen dat je apk moet installeren voor gebruik op tv .Heb kodi 18 maar die stopt na install. from zipfile
bij de vragen heb ik gelezen dat je apk moet installeren voor gebruik op tv .Heb kodi 18 maar die stopt na install. from zipfile
bij de vragen heb ik gelezen dat je apk moet installeren voor gebruik op tv .Heb kodi 18 maar die stopt na install. from zipfile
Post automatically merged:

dat heb ik gelezen in de vragen lijs van 23 juni 2018
 
Laatst bewerkt:
Ga niet voor Kodi 18 en niet voor de apk, maar zoek de Google play store en zoek daar naar Kodi. Dat is veel gemakkelijker
 
ik heb al kodi 18, maar op 23 juni las bij de vragen ik dat je apk moet instaleren,voor tv
En dan bedoel je misschien dit verhaal https://kodi-forum.nl/threads/hulp-bij-instellen-android-box.174/#post-68558 over de apk van "Dit is TV" waar je op gereageerd hebt? Dat is 23 juni 2016 en die apk bestaat dus al lang niet meer. Kodi is zelf een apk en werkt met add-ons. Zie ook je eerdere vragen en de antwoorden die je daar op hebt gekregen: https://kodi-forum.nl/threads/enebled-bij-mxqpro.7467/#post-68610
 
Ga inderdaad voor 17 en probeer het aantal keren wat je op de citaat knop drukt te beperken.
 
Snap nog steeds niet wat Ger wil bereiken. En maar weer is duidelijk dat gewoon even je best doen en een vraag in een normale zin stellen veel beter werkt.

Ger, wat heb je aan apparatuur? En dan bedoel ik: wat voor tv heb je? Wat wil je graag voor elkaar krijgen?
 
Beetje jammer dit soort dingen....
Zulke vragen (inclusief bijbehorende reacties en vervolgens het uitblijven van reacties) maakt dat mensen niet meer de moeite nemen om vragen te beantwoorden en hulp te bieden
 
  • Like
Reacties: Lex
Gelukkig betreft dit maar een klein deel van onze leden die deze handelwijze hanteert :confused: maar het is inderdaad niet fraai.
Wij zien het nog een week aan en dan gaat deze topic richting prullenbak.
 
  • Like
Reacties: Plantje