Arctic Zephyr Niet gelukt afhankelijkheid te installeren

JoopL

Gevorderd
31 dec 2016
57
19
6
77
Ik heb vanochtend Kodi Leia geïnstalleerd en het werkt naar tevredenheid. De skin die ik in Krypton gebruikte, Aeon MQ7, werkt niet meer dus ik zoek wat anders. Arctic Zephyr lijkt me wel aardig en ik heb de zipfile van Github gedownload op een usb stick. Als ik hem echter wil installeren krijg ik de waarschuwing"niet gelukt afhankelijkheid te installeren. Ik heb wat berichten over dit probleem gezien maar dat was steeds in combinatie met een andere add on. Hoe kan ik het probleem voor Arctic Zephyr oplossen?

Hartelijk dank.
 
Joop, mocht je toch de aeon MQ7 weer terug willen, er is een leia mod beschikbaar:


De link naar de laatste versie staat direct onder de plaatjes (versie 1.0.1.4)

Zip op een USB stick zetten, aansluiten op je device, en dan via de addon installer install from zip file kiezen, bestand selecteren, en je kan weer vooruit?

Tenzij je natuurlijk een nieuwe skin wil gebruiken natuurlijk?
 
Joop, mocht je toch de aeon MQ7 weer terug willen, er is een leia mod beschikbaar:


De link naar de laatste versie staat direct onder de plaatjes (versie 1.0.1.4)

Zip op een USB stick zetten, aansluiten op je device, en dan via de addon installer install from zip file kiezen, bestand selecteren, en je kan weer vooruit?

Tenzij je natuurlijk een nieuwe skin wil gebruiken natuurlijk?
Ik ga dit proberen. Ik wil die MQ7 wel houden. Ik heb nu Estuary in gebruik en gisteren ook even Rapier uitgeprobeerd. Bevalt me niet helemaal.
 
Mij is het gelukt om hem te installeren, ben er mee aan het testen op een tweede profiel.

Ik hoor alleen iedereen praten over de kodiflix view, maar ik kan deze nergens vinden, weet jij hoe je deze moet verkrijgen?
 
Hij staat er op en het werkt. Kodiflix view moet ik even naar kijken. Als je in het Homescreen op tvseries klikt krijg je de lijst met tv-series. Klik dan rechter pijlknop dan kom je in het menu van MQ7, dan pijl up en weer pijl up, dan zit je in het menu waar je je look kunt kiezen. Kodiflix ziet er leuk uit. Ik gebruik eigenlijk altijd Glass list. Voor de volledigheid, die hierboven genoemde commando's voer ik uit met Yatse, de afstandsbediening op mijn smartphone. Hopelijk heb je hier iets aan.
 
Joop, mocht je toch de aeon MQ7 weer terug willen, er is een leia mod beschikbaar:


De link naar de laatste versie staat direct onder de plaatjes (versie 1.0.1.4)

Zip op een USB stick zetten, aansluiten op je device, en dan via de addon installer install from zip file kiezen, bestand selecteren, en je kan weer vooruit?

Tenzij je natuurlijk een nieuwe skin wil gebruiken natuurlijk?
Bij mij geeft hij constant aan dat hij deze afhankelijkheid niet kan installeren. Wat zou het kunnen zijn?
 
Geen idee, wellicht dat je op dat forum eens kunt vragen aan de ontwikkelaar van die mod, hij antwoord regelmatig vragen.

Bij mij werkte ie gewoon gelijk??‍♂️