Opgelost Ares kodi portal.

akko

Expert
17 jun 2017
203
110
16
56
Hallo ik lees op de site van de ares wizard dat deze binnenkort wordt vervangen door de Ares portal !!
Iemand een idee waar deze weg te halen via de ares wizard is deze op dit moment niet verkrijgbaar.
 
De Kodi Portal is gewoon beschikbaar: Open de Ares Wizard > ga naar Browse Addons > Video Addons > klik op Install > De Ares Kodi Portal is geïnstalleerd en vind je bij je programma Add-ons.
You must be registered for see images attach

Vanwege soms problemen met DDOS aanvallen zijn er vier urls om te gebruiken bij het installeren van de Ares Wizard:
, , ,
zie ook en
..., Ares heeft de werkwijze veranderd voor video add-ons en voor Android Apps. Repositorys en builds kan nog wel op de oude manier. De video add-ons of Android Apps installeren werkt nu anders. Als je Install doet krijg je een Ares Portal op je mediaspeler. Wil je video add-ons dan zoek je bijvoorbeeld op je PC, laptop of mediaspeler op naar de addons die je wil hebben. Bijvoorbeeld voeg je Covenant toe aan jouw add-ons. Op de website zie je dan op een tijdelijke code staan bijvoorbeeld: Your Portal Code: 123456. Die code kan je invullen op je Kodi Portal op je mediaspeler, waarna de video Add-on wordt geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: akko
De Kodi Portal is gewoon beschikbaar: Open de Ares Wizard > ga naar Browse Addons > Video Addons > klik op Install > De Ares Kodi Portal is geïnstalleerd en vindt je bij je programma Add-ons.
Vanwege soms problemen met DDOS aanvallen zijn er vier urls om te gebruiken bij het installeren van de Ares Wizard:
, , ,
zie ook en
Okee @B. web de ares wizard heb ik wel maar ik probeerde om vanuit de wizard de portal te instaleren en dat wil dus niet.
 
Ik heb het net getest en hier lukt het wel, hoe je het installeert heb ik net toegevoegd aan eerdere antwoord: "Open de Ares Wizard > ga naar Browse Addons > Video Addons > klik op Install > De Ares Kodi Portal is geïnstalleerd en vind je bij je programma Add-ons."
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: akko
Ik heb het net getest en hier lukt het wel, hoe je het installeert heb ik net toegevoegd aan eerdere antwoord: "Open de Ares Wizard > ga naar Browse Addons > Video Addons > klik op Install > De Ares Kodi Portal is geïnstalleerd en vind je bij je programma Add-ons."
Dank je @B. web hij staat erop ik ging gelijk naar install en dat ging niet (eerst even lezen wat er staat wil wel eens helpen) haha van het weekend maar eens verder kijken want de plicht roept weer. Fijn weekend.
 
  • Like
Reacties: B. web