Opgelost Ares Wizard of LookingGlass wizard

BC70

Actief
28 apr 2017
34
17
6
Ik heb beide wizards op mijn box staan.
Maar nu is mijn vraag welke ik nu het beste kan gebruiken?
Ik heb in LookingGlass automatisch cache verwijderen aanstaan, maar heb het idee dat dit het opstarten van mijn addons vertraagd.
Als ik het handmatig in Ares doe, ervaar ik dit minder.
Wat is jullie ervaring hier mee?
 
Gewoon met een schone installatie beginnen en dan via Bigperm Wizard de Paragon build op je box installeren en je hoeft nooit meer wat anders, automatisch schoonmaken na opstart, wordt goed onderhouden en is razend snel! .....
 
Gewoon met een schone installatie beginnen en dan via Bigperm Wizard de Paragon build op je box installeren en je hoeft nooit meer wat anders, automatisch schoonmaken na opstart, wordt goed onderhouden en is razend snel! .....
Eens gekeken hierna,zou deze snel eraf halen
 
Ik gebruik zelf de Looking Glass wizard om bij de opstart cache op te schonen. Voor de rest doe ik hier niets mee. Bevalt mij goed. merk alleen dat de wizard even de tijd nodig heeft bij de opstart om alles op te schonen. Addons werken daardoor even trager. Laat hem na de opstart meestal even 30sec met rust om de wizard z'n werk te laten doen.. Draait daarna alles weer soepel.

geen ervaring met de Ares wizard
 
Ik gebruik zelf de Looking Glass wizard om bij de opstart cache op te schonen. Voor de rest doe ik hier niets mee. Bevalt mij goed. merk alleen dat de wizard even de tijd nodig heeft bij de opstart om alles op te schonen. Addons werken daardoor even trager. Laat hem na de opstart meestal even 30sec met rust om de wizard z'n werk te laten doen.. Draait daarna alles weer soepel.

geen ervaring met de Ares wizard

Ja, dat ervaar ik dus ook, dat tragere. Vandaar ook mijn vraag.
Ik dacht namelijk dat het mss aan mij/mijn box lag
Ik gebruik looking glass ook verder niet, alleen daarvoor. Vind hem nogal hysterisch met al die kleuren;)
 
Dat trage heeft ie alleen als Kodi net opgestart is. Als de wizard z'n werk gedaan heeft, na zo'n 30 seconden, dan draait alles weer soepel. Voor de rest heeft de wizard niets wat ik spannend vind. Maar hoef nu in ieder geval nooit meer handmatig op te schonen. Het gemak dient de mens, hè. ;)
 
  • Like
Reacties: BC70