Ares Wizard

@ Matthijs .. weinig problemen met frankodi, maar hopelijk heeft ie binnenkort een wat lichtere nieuwe build (niet alle addons in de wereld hoeven erop Frank! ;) )
Als je frankodi wil hebben gewoon box ff leegmaken. Of backup van pc etc.

@Eric Hebs
Graag, ben benieuwd!! (maar ... android 7? nu al?)
Werkt t dan wel op pc (of android 5.1.1)? om uit te proberen?
(Krijg je wel gelijk feedback, waar frank kennelijk niets van wil horen is mijn indruk ... helaas voor frankodi gebruikers.)
 
Goedemorgen, ik probeer hier de areswizard werkend te krijgen. Ik heb Kodi17 kaal geïnstalleerd op een Windows 10 box.
Ik kon Areswizard toevoegen in bestandsbeheer en zie er script.areswizard0.052.zip staan. Ik heb ook installeer uit onbekende bronnen aan gezet.


waar kan ik dan de areswizard uit een zip bestand installeren?
 


Natuurlijk ... klik maar en zet op usb stick of zo en open via zipfile met kodi.
 
Vandaag lukte het inees de wizard te starten. Ik heb FranKodi gedownloaded. Morgen ga ik verder.
 
Nu loop ik tegen mijn eerste probleem aan: ik wil de taal van de menus naar Duits zetten. Dat zal via Instellingen/Interface - regionaal moeten lukken. Alleen zie ik geen Duits of German tussen staan. Voor de installatie van Frankodi stond bij mij Kodi 17 al op Duits.
Ik heb het heel brutaal opgelost: ik heb eerst Kodi verwijderd, Windows opnieuw opgestart, en Kodi 17 opnieuw geïnstalleerd. Ares Wizard installeren lukt ook. Dan Frankodi erop gezet. Alleen krijg ik die niet aan de praat. Ligt dat aan mij of is Kodi 17 en de builds nog niet stabiel?
 
Nu loop ik tegen mijn eerste probleem aan: ik wil de taal van de menus naar Duits zetten. Dat zal via Instellingen/Interface - regionaal moeten lukken. Alleen zie ik geen Duits of German tussen staan. Voor de installatie van Frankodi stond bij mij Kodi 17 al op Duits.
Ik heb het heel brutaal opgelost: ik heb eerst Kodi verwijderd, Windows opnieuw opgestart, en Kodi 17 opnieuw geïnstalleerd. Ares Wizard installeren lukt ook. Dan Frankodi erop gezet. Alleen krijg ik die niet aan de praat. Ligt dat aan mij of is Kodi 17 en de builds nog niet stabiel?
Ik denk het laatste !!!
 
Wat is dan wijsheid hier: proberen nog ergens Kodi 16.1 op te rapen of Kodi 17.0 houden en om het week proberen Frankodi te installeren?
 
Ik ben het met LeX eens, probeer die van frans eens, want over Frankodi hoor ik weinig mensen meer, en zie en spreek hem ook niet meer op het forum dus of dat nog echt up to date is ? i dunno
 
Waar staat dan de build van frans de almachtige? Ook op Ares, of elders? Of waar komt die te downloaden?
 
Persoonlijk zou ik het liever apaart zien. Ares is volgens mij net een telefoonboek voor Kodi builds. Soms werkt die niet, en dan kan je niet bellen!
 
Areswizard is verhuisd:



Man kan nu ARES uit een repositry installeren, boven is de link voor het tutorial.
 
Laatst bewerkt door een moderator: