Ares Wizard

Areswizard is verhuisd:



Man kan nu ARES uit een repositry installeren, boven is de link voor het tutorial.
Bij mij geeft die link een foutmelding. . Maar dat kan ook aan mij liggen :kopstoot:
 
nee dit keer ligt het niet aan jou @LeX de url is verkeerd getypt ipv ares-wizare moet ares-wizard staan de e in een d veranderen :p
dus dit moet dan de goeie link zijn
 
Goeden Middag allen,
Ben nieuw hier.
Op Raspberry (kodi 16) had ik ares-wizard draaien.
Het meest wat ik wilde ging goeed, soms streaming problemen met de Engelse kanalen zoas ITV.
Echter van de week zat alles vast ook geen series meer etc.
Vanmorgen alles op nieuw er op gezet, geen backup, nog slaperig.
Nu kodi 17 alleen ik krijg niet de respetroy van areswizard te zien,kna hem niet meer terug vinden.
Doe ik iets fout???
Heeft iemand misschien een stappenplan voor dit probleem thans.
 
Volg de link in #82 , erin staat hoe je nu ares uit een repository kan installeren vanaf het nieuwe adres.

Frankodi heb ik als test op een laptop gezet: het werkt niet goed
 
Volg de link in #82 , erin staat hoe je nu ares uit een repository kan installeren vanaf het nieuwe adres.


Dank voor de reactie, van alles geprobeerd, downloden etc lukt. krijg echter steeds errors? na het installeren, er wordt gezegd dat kodi 17.1 nog niet stabiel is.
Kan alleen niet via NOOBS van Rapberry 16 downloden en installeren.
Weet eventjes niet wat te doen?
 
Hallo,
Klopt het dat deze versie niet meer te instaleren is? Bij de installatie van zip bestand is het mapje leeg. De map heeft ook als naam ares removed. Of doe ik iets verkeerd?
Grtzzz Freddy
 
Indien je de site van #82 opent dan wordt er uitgelegt hoe je nu ares moet installeren. Het is dus een kwestie van klikken en lezen.
 
Hallo Lutz,
Ik heb dit geheel doorgelezen en uitgevoerd zoals hier staat. Alleen zoals ik al aangegeven heb is de areswizzard zip bestand leeg. De zip heeft nu als naam areswizard Removed. Dus het lijkt erop dat deze verwijderd is. Als ik de bestanden ergens anders kan downloaden kan ik ze ook via een usbstick installeren. Ben wel vrij nieuw met Kodi maar de KAOSbox installeren lukt ook gewoon goed dus deze zou ook moeten lukken lijkt me.

Grtzz Freddy
 
Hallo Lutz,
Ik neem aan dat je dan "srp.nu" bedoeld? Of zit ik dan fout?

En deze vind ik dan zoals Lutz dat aangaf?
Nee

Je kan de repo installeren door bij bestandsbeheer in kodi een nieuwe locatie toe te voegen



dan install from zip bij addons
en dan install from repository en dan de KODI-BUILD.NL kiezen en de Ares wizard kiezen staat in addon Depot
 
  • Like
Reacties: Freddy11
Hallo,
Ben nu al enige tijd aan het stoeien met de nl.Build maar krijg hem niet werkend. Ik krijg de melding "kan niet verbinden met opslag" wat doe ik verkeerd?
 
Hallo,
Ben nu al enige tijd aan het stoeien met de nl.Build maar krijg hem niet werkend. Ik krijg de melding "kan niet verbinden met opslag" wat doe ik verkeerd?

Het werkt ook via het adres wat willem-40 aangaf werkt hier zonder problemen
 
Prima handleiding, zou iemand echter wat werkende plaatjes in de beginpost kunnen plaatsen? Thanks :koffie: