Ares wizard

lano2012

Expert
27 mei 2017
198
40
16
58
Ik heb zojuist de ares wizard 0.0.66 binnen gehaald maar onder browse addons staan geen add-ons meer?
Ik heb de Beelink GT1 Ultimate met Android-7
 
dan wordt een soort van doorverwezen naar de Kodi Portal, en bij Install Addons staat Video disabled?
Wat gaat er verkeerd?
 
Er gaat niets verkeerd, Ares heeft de werkwijze veranderd voor video add-ons en voor Android Apps. Repositorys en builds kan nog wel op de oude manier. De video add-ons of Android Apps installeren werkt nu anders. Als je Install doet krijg je een Ares Portal op je mediaspeler. Wil je video add-ons dan zoek je bijvoorbeeld op je PC, laptop of mediaspeler op naar de addons die je wil hebben. Bijvoorbeeld voeg je Covenant toe aan jouw add-ons. Op de website zie je dan op een tijdelijke code staan bijvoorbeeld: Your Portal Code: 123456. Die code kan je invullen op je Kodi Portal op je mediaspeler, waarna de video Add-on wordt geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
En dat willen jullie allemaal?.........Bizar en Ares komt er bij mij echt nooit op, stelletje $$$ gasten.

Straks allemaal niet lopen klagen dat je systeem in de prak ligt :)
 
Er gaat niets verkeerd, Ares heeft de werkwijze veranderd voor video add-ons en voor Android Apps. Repositorys en builds kan nog wel op de oude manier. De video add-ons of Android Apps installeren werkt nu anders. Als je Install doet krijg je een Ares Portal op je mediaspeler. Wil je video add-ons dan zoek je bijvoorbeeld op je PC, laptop of mediaspeler op naar de addons die je wil hebben. Bijvoorbeeld voeg je Covenant toe aan jouw add-ons. Op de website zie je dan op een tijdelijke code staan bijvoorbeeld: Your Portal Code: 123456. Die code kan je invullen op je Kodi Portal op je mediaspeler, waarna de video Add-on wordt geïnstalleerd.
Zou je deze kunnen delen in een nieuw topic? Dan kan ik de bestaande sluiten :)

En dat willen jullie allemaal?.........Bizar en Ares komt er bij mij echt nooit op, stelletje $$$ gasten.

Straks allemaal niet lopen klagen dat je systeem in de prak ligt :)
Uiteraard willen ze zoveel mogelijk $$$ verdienen, dat ze echter je systeem kapot maken is tot nu toe nog nooit gebeurd en ik heb tot zo ver ook nooit signalen gekregen dat er vreemde dingen zijn gebeurd binnen die code..
 
Zegt Indigo jullie wat?.........Never nooit dit soort zaken op je systeem zetten.
 
Popups valt nog wel mee, maar Ares en dat soort wizards met pin constructies doen nog veel meer met je info waar je geen weet van hebt