Opgelost ares wizard

Leuk bevonden
5
Beste antwoorden
0
hallo gm kan iemand mij uit leggen waar om ares wizard het op de mac het doed en op de box en pc niet snap het niet ?
had dacht ik van lex gehoord dat hij weer werkte en inderdaad op de mac wel ,mensen met gelijkke ervaringen

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.634
Beste antwoorden
11
Haha nu heeft Lex het weer gedaan :p de site is inderdaad weer in de lucht en het is nu een soft versie geworden.

Leuk bevonden
5
Beste antwoorden
0
dag spinix je weet het wel he ? nee echt de wizard ook alleen je kan geen pin krijgen nu is dat weer het probleem sorry beetwetertje!!!

Jurg38

Gevorderd
Leuk bevonden
27
Beste antwoorden
0
Ares komt wel terug alleen wanneer is de vraag de wizard moet opnieuw gecodeerd en her geprogammeerd worden voor als nog hebben ze de forum pas geupdated als er nieuws is zullen ze dat zeker laten weten gr jurg38

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.985
Beste antwoorden
9
dag spinix je weet het wel he ? nee echt de wizard ook alleen je kan geen pin krijgen nu is dat weer het probleem sorry beetwetertje!!!
Op het forum van Ares stond dat de Wizard eerdaags pas online kwam vandaar mijn reactie. Ik wil helemaal geen beterweter zijn ik vertel alleen wat ik lees.

Leuk bevonden
3
Beste antwoorden
0
Wat is op dit moment de beste optie om een complete backup van je eigen build te maken? Ares wizard die ik voorheen altijd gebruikte doet het bij mij nog steeds niet.

Leuk bevonden
338
Beste antwoorden
4
Laatst bewerkt:
Leuk bevonden
3
Beste antwoorden
0
@B. web: Bedankt dat was de oplossing. Ik kon met de ares-wizard geen map aanmaken op mijn usb-stick. overal kreeg ik de melding dat ik geen schrijfrechten had en dat de map niet aangemaakt kon worden en dat er geen backup gemaakt kon worden. Behalve in de map Android/data/occ/org.xbmc.kodi, daar werkte het wel. Probleem dus opgelost.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.634
Beste antwoorden
11
Dank voor de terugkoppeling fijn dat gelukt is en B-web ook bedankt.

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan