Add-on A4ksubtitles

funnyguy

Expert
13 aug 2019
203
98
16
Naam
DSADSADAS
ID
DSADSAD
Versie
2.1.0
Repository
DASDAS
Categorie
Programma add-on
Ondertitel addon voor KODI met meerdere ondertitel services in 1 addon:

  • Addic7ed
  • BSPlayer
  • OpenSubtitles
  • Podnadpisi.NET
  • Subscene

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach
 
Goede ondertitelingsdienst.

werkt perfect samen met Seren.

wellicht dat jij dit ook kan bevestigen @funnyguy , soms lijkt deze dienst ondertitels te vinden die ik met een losse zoekopdracht bij één van deze diensten niet vind.

is dit jou ook al eens overkomen?

vooral bsplayer lijkt bij mij los niks te vinden, maar binnen a4ksubtitles zie ik hem regelmatig staan.
 
echt super addon , tot op heden vind ie alles . alleen wel vaak dat ie bij starten 'materiaal' , niet eerst sub wilt zoeken.
of iig laat zien dat ie zoekt, en dan stopt.... moet dan handmatig even ak aanklikken.. opzich geen ramp , maar toch :p
 
Deze addon was me even ontgaan,,,maar wat is het een geweldige ! Hardstikke bedankt voor deze tip !
 
ik krijg alleen maar engelse ondertiteling tezien. tijd geleden dat ik weer bezig ben met kodi maar toen ik het gebruikte jaren geleden kon ik nog kiezen uit verschillende landen waar onder nederland.
 
Hier op meerdere shields en geen centje pijn... 🤷‍♂️

Bij films en series gewoon ondertiteling mits ze er zijn natuurlijk 😉
 
Ik snap dit even niet?

Op mijn box draait A4K gewoon goed, en vanmiddag heb ik het op een pc geïnstalleerd, maar dat ging in eerste instantie niet, de versie van Kodi was niet goed.
Dus meteen Kodi ge-update naar 19.4, A4K als aparte addon geïnstalleerd ism The Promisse, en geen problemen.
 
  • Like
Reacties: Arjan E. en Shaman