Autorisatie failed IPTV SMARTERS op LG tv.

Henkbakker

Gevorderd
14 jun 2019
145
29
16
76
Heb een nieuwe lg tv. In de Lg content store zit IPTV Smarters player. Ik heb een abonnement bij een provider, maar als ik de gegevens in de app op de tv invoer, (als eerste de URL en dan username en password, en ad user, krijg ik de melding autorisatie failed. Heeft iemand dit opgelost kunnen krijgen. Ik zag dat ook anderen hiermee problemen hadden.
 
Als je zeker weet dat er geen schrijf fouten zijn ingeslopen kan je eens contact opnemen iptv provider, dit soort vragen beantwoorden zou toch bij de service gerekend mogen.

You must be registered for see medias
 
Als je zeker weet dat er geen schrijf fouten zijn ingeslopen kan je eens contact opnemen iptv provider, dit soort vragen beantwoorden zou toch bij de service gerekend mogen.

You must be registered for see medias
Ok gevraagd aan mijn provider Gofast.
 
Heb een nieuwe lg tv. In de Lg content store zit IPTV Smarters player. Ik heb een abonnement bij een provider, maar als ik de gegevens in de app op de tv invoer, (als eerste de URL en dan username en password, en ad user, krijg ik de melding autorisatie failed. Heeft iemand dit opgelost kunnen krijgen. Ik zag dat ook anderen hiermee problemen hadden.
Is het niet zo dat de username en pw samen de url ingegeven moet worden?
Dus van de provider&username=xxxxxxxxx&password=xxxxxxxxxx
 
Is het niet zo dat de username en pw samen de url ingegeven moet worden?
Dus van de provider&username=xxxxxxxxx&password=xxxxxxxxxx
hello, on the lg tv it does not work with smarters app.
do you have the possibility of another app?
please let me know, on the lg tv you can look if you have duplex tv.
kind regards,
gofast team

Deze info kreeg ik van Gofast TV.
 
Dus even een andere app proberen, ik weet niet waar die LG op draait, gewoon ff zoeken in de store.
 
Op een LG smart TV moeten de providers betalen aan IPTV Smarters om te werken en weinige providers doen dat. Bvb Cobra is ok maar MyTVonline niet. Maar zelfs als het werkt zijn er nog beperkingen op de LG zoals ik vermelde in een andere topic.
 
Op een LG smart TV moeten de providers betalen aan IPTV Smarters om te werken en weinige providers doen dat. Bvb Cobra is ok maar MyTVonline niet. Maar zelfs als het werkt zijn er nog beperkingen op de LG zoals ik vermelde in een andere topic.
Duplex IPTV schijnt er op te werken. Gofast tv gaat me erbij helpen. Zodra ik het weet zal ik het melden.
 
Heb inmiddels een andere oplossing gevonden. Werk nu met IPTV Smarters Pro.
 
Komt die oplossing dan uit de LG store of met sideload? Je begon de topic toch met met Smarters.
 
Komt die oplossing dan uit de LG store of met sideload? Je begon de topic toch met met Smarters.
Met sideload, via Usb stick apk op de box binnengehaald met file manager, en toen IPTV Smarters Pro er wel op gekregen. Via Google Play store of Google was het onmogelijk IPTV Smarters Pro te downloaden.
 
Ik wou ook net die vraag stellen, want blijkbaar is het voor sommige LG's toch mogelijk android tv te draaien met een ander moederbord