Balesdigitalservices

wigee

Gevorderd
12 mrt 2016
55
17
6
47
Hallo,

Ik heb sinds enkele weken een abo genomen bij Balesdigitalservices
Deze was me aangeraden omdat je hier NBA tv and NBA leaguepass1 24/24h kan bekijken.
Deze bevat ook de meeste bekende Nederlands en Vlaamse kanalen en de beeldkwaliteit is zeer goed.
Ook de support via de website is best ok.
Elke vraag die ik gesteld heb is steeds beantwoord.
Ik ben naar deze overgestapt omdat ik van HIP niet veel support kreeg...
De website zit op het com domain
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Amsterdammer
Ik heb een testline van 24 uur. Vooralsnog best goed. Misschien dat ik een maand ga proberen.
 
Hoi,

Ik ben nieuw hier en ik wil IDTV gaan proberen maar ik kan Balesdigitalservices site niet vinden. Is het mogeijk de link van hun krijgen via pb ofzo? ALvast bedankt.
 
heb er ook al achter gezocht, maar vind hem ook niet. Dus weet niet of deze gasten te betrouwen zijn.
 
Tot hier toe heb ik er geen klagen van, alle kanalen die meestal kijk werken.
Als je een vraag heb antwoorden ze direct.
De website ligt nu idd plat, heb een andere url gekregen maar die mag ik hier niet plaatsen he...
----
Website is terug online
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze opgezocht via Facebook en gevonden. Heb het nu een week. Het werkt prima. Ben er zeer tevreden over.
 
Nee play sports zit er idd niet meer in.
Die zat wel in het pakket toen ik mijn testlijn had.
Enkele dagen later is deze verdwenen. Volgens hen probleem met de source....
 
Op de website is er een promotie momenteel.
6 maand en 1 jaar zijn tijdelijk goedkoper.
 
het is dus mss een reseller van geniptv. En vergelijk de prijzen samen met geniptv. De kans is groot dat balesdigitalservices meer geld vraagt dan geniptv zelf
 
De prijzen zijn dezelfde als op Geniptv.
Ze zijn goedkoper dan HIPTV.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze mensen doen zelfs de moeite niet als je een abonnement wenst aan te vragen, toch grappig:rolleyes:


Beste,
Voor je 3 maand abo te bestellen.
Gelieve de onderstaande uitleg te gebruiken voor de betaling.
Van zodra de betaling in orde is stuur ik u een werkende lijn van 3 maanden.

We accept payments through Bitcoin and PayPal.

To pay us in bitcoin, send the money to the address: (will be sent upon request).

To pay us with PayPal, send the money using the money transfer function between friend and family and writing nothing at all in the description/notes of the payment to 'zielig email adres' Compliance with my instructions is very important. NO REFUND IF ANYTHING IS SHOWN IN DESCRIPTION - LEAVE DESCRIPTION BLANK. When the payment on PayPal has been made, you will have to wait until the payment is accepted. You should also give us your PayPal e-mail in order to check the payment more easily.
Please also provide the detail of the device you are using so we can provide you with the correct line.
As soon as the payment is accepted we provide the line asap.

Groeten,
Bales Digital Services.


Hoe moet je hier in gods naam bestellen? Een zootje dus.
 
Laatst bewerkt:
Bommer,
Hun team antwoord zodra het mogelijk is...
Wanneer heeft u een abo gevraagd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren ergens rond 18.00 uur maar de mail die kreeg is erg onduidelijk zoals je kan zien.
 
De meeste IPTV providers werken met paypal.
Dus helemaal niet zo vreemd om te betalen via een email adres.
Ik heb zelf ook zo een abo bij hen besteld en betaald via dat email adres.
dus niets vreemds aan.
 
Dat het onduidelijk was lag dus vooral aan mezelf maar ondertussen goed geholpen en een abbo. genomen en alles werkt nu zoals het moet.
 
VIP SPORT pakket is toegevoegd deze bevat oa. Eleven Sport 1,2,3 (Belgium)
Ze zenden Spaans, Duits en Italiaans voetbal en NBA uit.