Beeld hapert

Ghostpost

Forumlid
5 dec 2016
19
2
6
45
Sinds vandaag hapert het beeld bij afspelen van films op de Himedia Q10 met de standaard player in Kodi 17 met estuary skin. Ik heb voor de rest niets veranderd. ik gebruik de interne hdd om m'n films en series op te zetten en af te spelen. Is er iemand die iets weet?

Bedankt alvast
 
Bij mij idem als ik films via exodus stream op kodi 17 rc
Had met de vorige versie 16 geen last, ben ik iets vergeten in te stellen ?
Update : hapert niet meer, ik weet niet precies wat er veranderd is maar goed..
 
Laatst bewerkt:
Sinds vandaag hapert het beeld bij afspelen van films op de Himedia Q10 met de standaard player in Kodi 17 met estuary skin. Ik heb voor de rest niets veranderd. ik gebruik de interne hdd om m'n films en series op te zetten en af te spelen. Is er iemand die iets weet?

Bedankt alvast
Heb je gekeken naar je video of audio settings? Dat laatste klinkt raar, maar als je audio settings niet goed staan, dan wil dat effect hebben op je beeld.
 
@Theo1948 Verschilt per hardware/probleem maar in de balk bovenin terwijl je tv/exodus kijkt staat links het symbool voor het audio menu, experimenteer daar tot het naar wens is :)
 
Maar als we vandaag willen gaan kijken op via conenant of Exodus. Welke build zou jij pakken . Of gewoon downloaden in kodi ? Ik bedoel dan dat ik kan kijken zonder dat het dan hapert op mijn himedia q10 .
 
Maak er zelf 1. Installeer zelf wat je nodig hebt, en hou het klein. Dit is nog steeds het beste. Kijk eens wat je werkelijk nodig hebt en installeer dat. Neem een skin als confluence of aeon nox en ga experimenteren. Je moet behoorlijk experimenteren met kodi 17 wil je deze goedkrijgen. Voor android zijn er juist kodiforken zoals SPMC.

Deze versie is gebasseerd op kodi 17. Draait goed en is juist gemaakt voor android.
Hoe meer je zelf experimenteerd, hoe minder je afhankelijk wordt van een ander.
Blijf je toch bij 17 zou ik bij de spelerinstellingen, de hq schalers op 60% zetten, de mediacodec surface aanzetten en de mediacodec uit.
bij alle add ons die je geinstalleerd hebt bij inkomende stream voor videospeler, de inputstream adoptive activeren en RTMP input activeren
Mischien dat dat helpt, je weet maar nooit
gr
 
Bij mij hapert het beeld ook bij de Q 10 pro veel getest kan het niet oplossen terug gezet naar jarvis 16.1 werkt weer top weet iemand iets ?
 
Ben hier al even mee bezig na de update naar Android 7 en kodi 17 alleen maar problemen met 5.1 geluid en bufferen, sommige gaan . real debrid links van real movies en dr stream gaan niet . Ik heb nu de shitty kodi erop nog problemen .
De oplossing is dicht bij ik ga de shield tv kopen en heb de q10pro normaal verkocht.
Himidia weet van de problemen toen Android 7 uitkwam , maar tot nu nog geen oplossing we zijn al een half jaar verder. Na iedere update zijn sommige problemen opgelost maar de belangrijkste niet 5.1 geluid met kodi en bij de laatste update kan ik geen dvd bestanden meer kijken . Ik ben er mee klaar en hoop dat de shield alles doet wat ik wil .