Ben de addons kwijt op mijn trendingz na reset

barny

Nieuwkomer
10 feb 2019
3
1
1
56
Hallo mijn trending z 4K met nummer MAC:C4* is terug gezet in fabriek modus daarna opgestart en alles kwijt help hoe kan ik het allemaal terug krijgen
P.S ik ben echt een leek in dit soort werk het moet echt in Jip en Janneke taal.
mijn kinderen missen het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor de reactie,
als ik het kasje opstart ga ik naar het icoon KODI dan naar video dan naar add us dan kom je bij onderranden exodus of prime wire of specto dan klik ik op films daarna op bijvoorbeeld humor ( normaal kwamen er dan veel afbeeldingen van films in beeld die je aan kon klikken) nu verschijnt er niets en blijft het zwart.
Post automatically merged:

het blauwe icoon met kodi staat wel in beeld als ik het kasje opstart
 
Barny je topictitel met alleen 'help vervangen door iets pakkende.
Ook je bijdrage verplaatst naar kodi/vragen.

En wat je vraag betreft denk ik je addons gedateerd zijn.
 
  • Like
Reacties: barny
Kijk dat is een wat duidelijkere omschrijving van je probleem. Het lijkt er niet op dat Kodi terug gezet naar fabrieksinstellingen want dan had je helemaal geen addons meer gehad. Wel zie ik zoals Lex ook al aangaf dat je hele oude addons gebruikt. Omdat zelf al aangeeft niet veel verstand te hebben van het instellen van Kodi word het misschien lastig maar ik zal proberen je enig sinds op weg te helpen.

De addons die je nu gebruikt: exodus of prime wire of specto moet worden vervangen door: Yoda, 13 Clowns, Magic Dragons.

Hoe je deze kan installeren gaat als volgt: hier is een handleiding hoe je addons kan installeren: https://kodi-forum.nl/threads/add-ons-zoeken-en-installeren-binnen-kodi.5410/

Helaas mag ik geen links plaatsen op dit forum dus deze zal je zelf op moeten zoeken de makkelijkste optie is door op google: Trending kodi addons op te zoeken als je dan op het plaatje klikt van vb. Magic dragon staat daar een link zoals hier onder aangegeven.
  • HOME Screen > Add-ons > Settings button
    You must be registered for see images
    > Enable Unknown Sources.
  • BACK to HOME screen > Settings button
    You must be registered for see images
    > File Manager
    You must be registered for see images
    > Add Source.
  • Enter: LINKVANDEREPO in the top box
  • Enter MAVERICK in the bottom box > Click OK.
  • BACK to HOME screen > Add-Ons > Add-on Browser
    You must be registered for see images
  • Install from zip file > MAVERICK > repository.maverickrepo-x.x.zip.
  • Wait for Add-on enabled notification.
  • Install from repository > MaverickTV Repo > (Video/Music/Program) add-ons > The Magic Dragon > Install.
  • Wait for Add-on enabled notification.
  • Congratulations, your The Magic Dragon Add-on is now installed and ready to use
Verder raad ik je aan om misschien de addons die ik heb voorgesteld op te zoeken op Youtube: How to install 13 Clowns etc.
Er zijn genoeg mensen die door middel van een video je door het hele proces loodsen van begin tot het einde dan kan je zelf mee klikken met die persoon en op pauze drukken wanneer nodig.

Wat misschien ook kan helpen is een kant en klare build ben ik zelf niet zo thuis in builds maar als je: kodi trending build in drukt op google en dan bijvoorbeeld de Kodi No limit build neemt daar zijn veel addons als voor geïnstalleerd en hoef je misschien alleen de ondertiteling te veranderen naar wens.
Dit kan je ook weer op Youtube in drukken: how to install Kodi no limit build ( of een andere ligt er maar net aan welke je wilt). Zo word je ook stap voor stap door dit proces geleid.

Hopelijk heb je hier wat aan als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
 
  • Like
Reacties: barny en Rudolf
beste mensen super bedankt voor de duidelijke uitleg ik ga zeker mijn best doen om alles goed voor elkaar te krijgen.
ik laat het weten of het gelukt is.
 
  • Like
Reacties: Lex