Ben opzoek naar IPTV

belg

Nieuwkomer
5 jan 2021
2
1
6
64
ben belg. het sat en wil mij nu verdiepen in legale iptv
op het eerste zicht zal ik hier het wel vinden
 
Welkom @belg sateliet is ook een mooi medium om tv te kijken ;)
Legale iptv hebben de meeste providers al draaien maar wil je 25000 zenders dan word het grijs!
lees en leer je bent hier op de juiste plek.
 
Legale IPTV die je op je eigen box kunt draaien? Dat valt niet mee, of wel?

Ja, in wezen is Ziggo nu natuurlijk ook IPTV, maar toch.
 
Zat te vinden:

Ja en daar zul je dus een KPN, Ziggo, VTM of wat dan ook voor abonnement voor moeten hebben.
Ben benieuwd of dit het soort van IPTV is wat de TS bedoelt.... Nou ja, dat is nagenoeg een retorische vraag ?
 
  • Grappig
Reacties: Rudolf
Ik neem aan dat @belg een Vlaming is, dus misschien tv Vlaanderen eens proberen, is legale IPTV, kost wel wat, maar je kan een maand kostenloos testen.

Ik gebruik, sinds ze bij de vrt dvb-t afgeschaft hebben, kodi om live, legaal en gratis de vrt en vtm zenders te kijken. Met de vrtnu en vtmgo addons in combinatie met de iptv manager addon.
You must be registered for see images attach

De vtmgo kodi addon is niet probleemloos, dus voor VOD gebruik ik tegenwoordig toch de eigen app ipv kodi.

Ik lees online dat sbs dit jaar voor vier, vijf, zes (en binnenkort ook zeven) en hun andere zenders een gratis app gaat maken om vtm go en vrtnu te beconcurreren, als ze dan ook gaan live streamen ga ik ervan uit dat ook daarvoor snel een kodi addon zal zijn, met iptv manager integratie
 
Laatst bewerkt:
@belg welkom ☺ na inmiddels acht reacties je topic verplaatst naar iptv-vragen.
 
@belg , wat vind je van de suggesties die je tot nog toe gekregen hebt? Zeker voor de Belgische zenders moet er wel wat tussen zitten ,toch?
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
TVV ken ik niet. Maar inderdaad, alle zenders ineens kost wel redelijk wat.

Het is ook maar net hoe belangrijk je alle zenders vindt. En dat is super persoonlijk. Ik ben net qua TV een flink aantal zenders terug gegaan en ik heb er nog geen spijt van gehad!
 
TVV ken ik niet. Maar inderdaad, alle zenders ineens kost wel redelijk wat.

Het is ook maar net hoe belangrijk je alle zenders vindt. En dat is super persoonlijk. Ik ben net qua TV een flink aantal zenders terug gegaan en ik heb er nog geen spijt van gehad!
Tvv is tv Vlaanderen volgens mij, en dat zijn wel alle belangrijke Vlaamse zenders, zoals bij "kabel tv", vanaf €9.95 per maand, het duurste pakket is €19,95 per maand, 73 zenders (ook voetbal en adult)
 
  • Like
Reacties: Plantje
Er is voor tvv ook een addon : , hier is wel een abonnement voor nodig .