Ik heb vandaag test gedaan bij smootv, ben er erg tevreden mee tot nu toeHoi All,
Wat zijn jullie ervaringen met Iptv servers welke zullen jullie aanraden qua IPTV ,
ik heb er al een paar getest : Iprotovps =Dark IPTV onder andere: ik geef een 6 qua kwaliteit en kwantiteit voor een
Premium VPS 75 euro voor een jaar betaald je te veel, qua zender die ze aanbieden. Vob (Films) is wel erg goed ingedeeld met nl ondertiteling.
loopt best wel snel, van het schakelen van Vob naar tv, maar loopt ook vast, erg jammer mist zenders zoals HBO in hun parket en je kan niet een app downloaden voor je telefoon, namelijk daar moet je apart voor betalen erg jammer..
hoi ik zag bij smootv dat je alleen kan betalen via PayPal, en niet via een bank qua betalingen, hier missen ze wel een mooie kansIk heb vandaag test gedaan bij smootv, ben er erg tevreden mee tot nu toe
Het is een Kleine moeite om Paypal account aan te maken.hoi ik zag bij smootv dat je alleen kan betalen via PayPal, en niet via een bank qua betalingen, hier missen ze wel een mooie kans
Hi Bob, heeft SmooTV ook F1 (viaplay) met Olav Mol er aan toegevoegd?Het is een Kleine moeite om Paypal account aan te maken.
Tivimate zit wel audio offset op. Dus dan kun jeF1 (viaplay) met Olav Mol heb ik ook bij een provider maar het geluid loopt wel heel erg uit de pas.
Ik weet dat het via de radio je het geluid kan synchroniseren maar via deze stream niet ???
Weet iemand hoe je dat wel kan doen ?
Ja ik gebruik Tivimate maar als dat werkt niet bij mij qua geluid met die zender.Tivimate zit wel audio offset op. Dus dan kun je
je geluid synchroniseren. Weet niet welke app jij gebruikt?
You must be registered for see images attach
Opperde het zo maar..Ja ik gebruik Tivimate maar als dat werkt niet bij mij qua geluid met die zender.
Het is een Viaplay kanaal met Olav Mol geluid erbij. En die kun je volgens mij niet zelf synchroniseren. Dus vandaar mijn vraag of meer mensen dat ook hebben gezien en/of gehoord. Misschien is het bij anderen wel goed en daar ben ik dan heel benieuwd naarWelk geluid wil je synchroniseren? Wat bij je stream geleverd wordt of het geluid van Grand Prix Radio? Want een IPTV stream kan zomaar een minuut achterlopen op het originele beeld.
Hallo Yako,Ben nu reeds 2 weken iptv multi aan het testen in Belgie.Tot nu toe ben ik heel tevreden.Zeker een aanrader.
Ik heb ook smootv gekocht. het beste tot nu toe! Ik raad het echt aanIk heb vandaag test gedaan bij smootv, ben er erg tevreden mee tot nu toe
4kott maar dan met een ander prijskaartje 😉Ik heb ook smootv gekocht. het beste tot nu toe! Ik raad het echt aan