Ben reeds 2 weken iptv multi aan het testen.Tot nu toe heel tevreden.Zeker een aanrader.

Yako

Nieuwkomer
5 feb 2019
3
0
1
57
Ben nu reeds 2 weken iptv multi aan het testen in Belgie.Tot nu toe ben ik heel tevreden.Zeker een aanrader.

Henk1964

Nieuwkomer
20 nov 2022
2
0
1
58
Hoi All,
Wat zijn jullie ervaringen met Iptv servers welke zullen jullie aanraden qua IPTV ,

ik heb er al een paar getest : Iprotovps =Dark IPTV onder andere: ik geef een 6 qua kwaliteit en kwantiteit voor een

Premium VPS 75 euro voor een jaar betaald je te veel, qua zender die ze aanbieden. Vob (Films) is wel erg goed ingedeeld met nl ondertiteling.​

loopt best wel snel, van het schakelen van Vob naar tv, maar loopt ook vast, erg jammer mist zenders zoals HBO in hun parket en je kan niet een app downloaden voor je telefoon, namelijk daar moet je apart voor betalen erg jammer..​

Laatst bewerkt door een moderator:

Bob82

Forumlid
18 feb 2022
17
1
6
43
Hoi All,
Wat zijn jullie ervaringen met Iptv servers welke zullen jullie aanraden qua IPTV ,

ik heb er al een paar getest : Iprotovps =Dark IPTV onder andere: ik geef een 6 qua kwaliteit en kwantiteit voor een

Premium VPS 75 euro voor een jaar betaald je te veel, qua zender die ze aanbieden. Vob (Films) is wel erg goed ingedeeld met nl ondertiteling.​

loopt best wel snel, van het schakelen van Vob naar tv, maar loopt ook vast, erg jammer mist zenders zoals HBO in hun parket en je kan niet een app downloaden voor je telefoon, namelijk daar moet je apart voor betalen erg jammer..​

Ik heb vandaag test gedaan bij smootv, ben er erg tevreden mee tot nu toe

mrmiyagi

Administrator
Medewerker
30 okt 2016
2.806
1.390
216
46
En Paypal bied je ook nog "garantie" zodat je bij problemen nog 180 dagen hebt om je geld evt terug te halen.

Wiecher

Forumlid
14 aug 2022
6
0
1
34
F1 (viaplay) met Olav Mol heb ik ook bij een provider maar het geluid loopt wel heel erg uit de pas.
Ik weet dat het via de radio je het geluid kan synchroniseren maar via deze stream niet ???
Weet iemand hoe je dat wel kan doen ?

ateam278

Staff
25 jan 2017
1.912
1.230
216
44
F1 (viaplay) met Olav Mol heb ik ook bij een provider maar het geluid loopt wel heel erg uit de pas.
Ik weet dat het via de radio je het geluid kan synchroniseren maar via deze stream niet ???
Weet iemand hoe je dat wel kan doen ?
Tivimate zit wel audio offset op. Dus dan kun je
je geluid synchroniseren. Weet niet welke app jij gebruikt?
You must be registered for see images attach

Wiecher

Forumlid
14 aug 2022
6
0
1
34
Tivimate zit wel audio offset op. Dus dan kun je
je geluid synchroniseren. Weet niet welke app jij gebruikt?
You must be registered for see images attach
Ja ik gebruik Tivimate maar als dat werkt niet bij mij qua geluid met die zender.

Shaman

Staff
4 sep 2016
1.645
1.018
216
Welk geluid wil je synchroniseren? Wat bij je stream geleverd wordt of het geluid van Grand Prix Radio? Want een IPTV stream kan zomaar een minuut achterlopen op het originele beeld.

ateam278

Staff
25 jan 2017
1.912
1.230
216
44
Ja ik gebruik Tivimate maar als dat werkt niet bij mij qua geluid met die zender.
Opperde het zo maar..

Geen idee of het zou werken.

Denk dat de sjinesen dit zelf in elkaar geflanst hebben (of wie dan ook) Zetten 2 streams over elkaar heen. Heb bijvoorbeeld bij wesopro ook viaplay.

En een aparte stream zonder beeld met Olav Mol.. Alleen geluid dus.
Denk dat ze dit "gemixt" hebben.. 🤷‍♂️

Wiecher

Forumlid
14 aug 2022
6
0
1
34
Welk geluid wil je synchroniseren? Wat bij je stream geleverd wordt of het geluid van Grand Prix Radio? Want een IPTV stream kan zomaar een minuut achterlopen op het originele beeld.
Het is een Viaplay kanaal met Olav Mol geluid erbij. En die kun je volgens mij niet zelf synchroniseren. Dus vandaar mijn vraag of meer mensen dat ook hebben gezien en/of gehoord. Misschien is het bij anderen wel goed en daar ben ik dan heel benieuwd naar ;)

Groot61

Actief
2 dec 2022
25
7
6
61
Ben nu reeds 2 weken iptv multi aan het testen in Belgie.Tot nu toe ben ik heel tevreden.Zeker een aanrader.
Hallo Yako,
Hier ook een tevreden kant bijna nooit storing of buffer problemen en ook nog goede beeldkwaliteit wat je bij veel niet kunt zeggen helaas zit veel prut tussen.