Bestanden kopiëren tussen verschillende besturingssystemen

ateam278

Staff
Medewerker
25 jan 2017
2.156
1.377
216
45
Van de week een shield tv erbij gekocht en die moest dus even opnieuw ingericht worden..

Normaal ben ik dan wel eens aan het klooien usb stick laptop naar shield... Of via ftp.. (er zijn natuurlijk meer wegen die naar Rome leiden)

Maar ben nogal eens op mn telefoon aan het knooien, en kom dan wel eens wat tegen wat ik op mn shield wil hebben (apk bestanden repos naar mn kodi bijvoorbeeld)

Dus ben zo (in mijn ogen) een zeer handig appje tegenkomen..

Deze installeer je op je telefoon via appstore en op (bijvoorbeeld je shield kan gewoon op alle android apparaten) ook via appstore te vinden..

Ondersteund ook cross platform dus tussen verschillende besturingssystemen bestanden uitwisselen is ook mogelijk ..

Zullen vast nog 100derden andere mogelijkheidheden wezen maar ik vind deze wel super handig...

Als je goed zoekt is de reclame vrije versie ook te vinden hoor maar dat laat ik aan jullie zelf over...




You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Shaman
Gebruik zelf FX File Explorer op m'n telefoon. Kan m'n PC, Ziggo NAS en LibreELEC NUC bereiken via de Netwerk Samba optie. Kan dus heel gemakkelijk bestanden verplaatsen tussen al m'n devices.