Beste iptv android app

Ik zie dat XCIPTV de eerste app is die buiten de voor mij nummer 1 mytyonline, de vod met images toont. Dat is al een hele verbetering.


1:57
 
Ik zie dat XCIPTV de eerste app is die buiten de voor mij nummer 1 mytyonline, de vod met images toont. Dat is al een hele verbetering.


1:57
Wat bedoel je? Dat je bij mytvonline geen images ziet bij vod en tv series? Misschien ligt dat dan aan instellingen of je provider? Want hier heb ik bij bijna alles images
 
Ik bedoel dat ik nog geen app gezien die het zo mooi doet als mytvonline met vod.
XCIPTV doet het ook wanneer ik de youtube demo zie, maar hij doet het ook weer met gewone zenders.
Bovendien zag ik dat er alleen m3u links kunnen worden ingebracht en niet van een folder file.

Nadeel van mytvonline is, dat het alleen werkt op een formuler device. Met opzet natuurlijk.
 
Na zoveel jaren gebruik mytvonline 1 en 2 doe ik het niet meer pak een goeie snelle iptv box met Android installeer tivimate. Tivimate is de beste deze tijd
 
Ja tivimate vind ik nu ook heel goed, is evengoed als mytvonline 1 en 2. En draait tenminste op alle boxen.
Draait mooi op mijn Google 2020 chromecast.