Beste IPTV app voor de Nvidia Schield Tv 2019

Scoozy

Expert
7 dec 2019
198
74
16
50
Hallo,
Iemand aanbevelingen voor een goed werkende app voor IPTV voor de nieuwe schield tv ?
Graag had ik m3u links kunnen gebruiken.

Greetz Scoozy
 
Ssiptv app werkt uitstekend voor tv te kijken op de shield tube...super snel met zappen, o ja en perfect beeld.
 
Ben Tivimate nu ook op mijn Android box aan het proberen. Het komt dichtbij Formuler MyTVOnline2 app, alleen ik mis de film icoontjes in het groot. De app ziet geen verschillen tussen live en vod. Zie print screen wat ik bedoel. Ik zit al te zoeken of ze ook een instelling hebben of de m3u in twee knippen, eentje voor live en eentje voor vod inlezen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200207-160842_AliExpress.png
    Screenshot_20200207-160842_AliExpress.png
    1,4 MB · Weergaven: 49
Ben Tivimate nu ook op mijn Android box aan het proberen. Het komt dichtbij Formuler MyTVOnline2 app, alleen ik mis de film icoontjes in het groot. De app ziet geen verschillen tussen live en vod. Zie print screen wat ik bedoel. Ik zit al te zoeken of ze ook een instelling hebben of de m3u in twee knippen, eentje voor live en eentje voor vod inlezen.
Tivimate heeft de optie om meerdere playlists te laden. Maak 2 verschillende playlist en activeer degene naar keuze.
 
Ja maar dat is het probleem niet, je kan nergens instellen dat hij de playlist als Vod moet behandelen, dus posters van de film groot laten zien. Bij mytvonline kan je een aparte playlist met Vod laden. Kan nog komen in nieuwere versies van Tivimate.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200207-160842_AliExpress.png
    Screenshot_20200207-160842_AliExpress.png
    1,4 MB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Ja maar dat is het probleem niet, je kan nergens instellen dat hij de playlist als Vod moet behandelen, dus posters van de film groot laten zien. Bij mytvonline kan je een aparte playlist met Vod laden. Kan nog komen in nieuwere versies van Tivimate.

al gevraagd?