Beste IPTV provider?

Ebisu

Forumlid
21 dec 2017
22
5
6
38
Hoi allemaal,

Ik ben van plan om een IPTV abonnement aan te schaffen. Gebruik nvidia nahield tv en heb ook kodi. Mijn vraag is simpel: wat is volgens jullie de beste IPTV aanbieder? Daarmee bedoel ik voornamelijk kwaliteit van de zenders. Aanbod is vaak hetzelfde.
Ik heb HIPTV geprobeerd en vind het een goede dienst. Maar weet niet of het qua beeldkwaliteit het beste is. En ik kan niet alles gaan uitproberen.

Daarnaast: is de beste manier om IPTV te kijken op nvidia shield via kodi? Of zijn er betere methodes (snelheid en gemak)?

Thanks alvast
 
Heb geen Shield, maar met een programma als Perfect player of nog beter een Stalker software denk ik dat je wel tevreden zult zijn.
weet alleen niet of deze te installeren zijn op de Shield...
voor iptv: probeer ook een trial van Rapid (stackiptv)en Geniptv
 
Heb geen Shield, maar met een programma als Perfect player of nog beter een Stalker software denk ik dat je wel tevreden zult zijn.
weet alleen niet of deze te installeren zijn op de Shield...
voor iptv: probeer ook een trial van Rapid (stackiptv)en Geniptv

Is dat de stalker tv app voor Android?
 
Mijn vraag is simpel: wat is volgens jullie de beste IPTV aanbieder? Daarmee bedoel ik voornamelijk kwaliteit van de zenders. Aanbod is vaak hetzelfde.
Het is moeilijke deze vraag te beantwoorden, voor iedereen is wat anders belangrijk. Maar in mijn ogen heb je keuze uit: HIPTV, Rapid, Unlimited NL
Test ze uit , voor een maand zou ik doen, en maak dan een keuze.
 
Op de Shield gebruiken de meesten SmartIPTV (ik zelf ook).
Simpele Gui en icm met Rapid IPTV draait het perfect.

(zal icm met andere bekende aanbieders ook goed draaien)
 
Heb nu HIPTV en Geniptv geprobeerd. Gen was beter qua aanbod en snelheid, maar de kwaliteit is soms erg matig omdat ze een extra codering doen. Rapidiptv wilt maar niet reageren op mijn verzoek voor een trial.
 
Heb nu HIPTV en Geniptv geprobeerd. Gen was beter qua aanbod en snelheid, maar de kwaliteit is soms erg matig omdat ze een extra codering doen. Rapidiptv wilt maar niet reageren op mijn verzoek voor een trial.

Ik zou je graag willen helpen aan een trial maar mag geen reclame meer maken voor iptv hier :)

Dus ook niet via PM...
 
Zie dat op het forum van rapid dat daar wel wordt gereageerd mbt test
 
Waarschijnlijk gebruikt hij een verkeerde site en denkt hij dat het Rapid is...
Dat krijg je dus ook indien er geen links meer gegeven mogen worden ;)
 
Ja, lastig als de naam van het forum niet gelijk is, maar twee woorden zijn genoeg om de site te vinden via google, wel niet boven aan maar duidelijk herkenbaar.
 
Tja.

Helaas komen er dan ook fake sites naar voren o.a 1 met een .me domeinnaam...

Ach

Sterker nog, de fake site staat bovenaan...
 
Tja en daarvoor wordt je weer door het juiste forum voor gewaarschuwd. begrepen dat ooit een lid hier betaald heeft aan .me en nooit wat heeft ontvangen. En zo maakt de IPTV gemeenschap het ons niet makkelijk
 
Heb de koning van de org genomen voor een maandje, eens kijken, 1ste indrukken zijn goed
 
Dank je wel, @LeX ja het is af en toe hedendag moeilijk in te schatten, waar iets wel en niet gezegd mag worden en hoe, dus ben blij met je support
 
  • Like
Reacties: Lex
Hoop alleen niet dat Brein dit forum aansprakelijk kan stellen voor links die google-ads hier aanbied. Krijg regelmatig ads te zien van aanbieders van IPTV
 
die Ads komen niet vanuit het forum maar vanuit je eigen zoekpatronen op Google :)

Daarnaast is er nog gaan zaak geweest waarin een Website aansprakelijk gesteld wordt. Dan zou je Google ook aansprakelijk moeten stellen ?