Beste IPTV provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thesitch

Nieuwkomer
5 jan 2019
3
0
1
24
Beste leden, wat betalen jullie voor iptv en welke providers hebben jullie? Daarnaast vraag ik me af wat het beste output format is voor je iptv lijst, ik kan kiezen uit rtmp, ts en m3u8.
 
ik heb mytvonline nu nog 1 dag een aanbieding voor een jaar 2 abbo's voor de prijs van 1
 
Ik denk dat er genoeg IPTV reviews zijn met de kwaliteit en de prijzen, Prijzen liggen ronde de 90/100 euro per jaar.
Zoals aangegeven door Jakobk is mytvonline nu in de aanbieding en betaal je dus minder.
Verder iptv aanbieders die hier het meeste worden aangeraden zijn: IPTV Unlimited/Unlimited HD, Mytvonline, Geniptv.
Maar ik zal zeggen bekijk de reviews en probeer zelf een aantal IPTV providers en kijk wat voor jou het beste werkt. Want naar mijn mening is er niet perse 1 aanbieder de beste.
Ik zelf gebruik op dit moment MyTvonline en Unlimited.
 
IPTV-4K super mooi beeld, snelle levering, en ook nog eens betaalbaar ( 50,00 voor 12 maanden ) 65,00 inclusief natuurfilms:eek::eek:
 
Ik denk dat er genoeg IPTV reviews zijn met de kwaliteit en de prijzen, Prijzen liggen ronde de 90/100 euro per jaar.
Zoals aangegeven door Jakobk is mytvonline nu in de aanbieding en betaal je dus minder.
Verder iptv aanbieders die hier het meeste worden aangeraden zijn: IPTV Unlimited/Unlimited HD, Mytvonline, Geniptv.
Maar ik zal zeggen bekijk de reviews en probeer zelf een aantal IPTV providers en kijk wat voor jou het beste werkt. Want naar mijn mening is er niet perse 1 aanbieder de beste.
Ik zelf gebruik op dit moment MyTvonline en Unlimited.
Hoe werkt bij jou Unlimited de laatste dagen? Ik zie dat de NL zenders allemaal in 1 groep zijn geplaatst bij UnlimitedHD Internationaal, maar ik heb inmiddels alleen nog maar 720 kanalen sinds een aantal dagen.
 
Bij het INT pakket had ik inderdaad 2 groepen met zenders. Nu nog 1 en dus alleen nog de 720 zenders.
Gisteren gemaild naar het adres waar ik de url van heb ontvangen, nul reactie. Net als de vorige keer dat ik vragen had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het INT pakket had ik inderdaad 2 groepen met zenders. Nu nog 1 en dus alleen nog de 720 zenders.
Gisteren gemaild naar het adres waar ik de url van heb ontvangen, nul reactie. Net als de vorige keer dat ik vragen had.
Zou ook in je spambox kunnen zitten. Ik zit zelf in de Telegram groep en las daar wel dat de HEVC 265 streams een nieuwe server krijgen maar nog niet gelezen wanneer dat klaar is.
 
Er is geen "Beste" in de IPTV wereld iedereen ervaart elke provider anders zoals automerken sommigen vinden een BMW lekker rijden en andere een Audi.
Het beste is gewoon een paar tests nemen en op basis daar van de positieve en negatieve punten naast elkaar te zetten.
En zelf een overweging maken.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Bij het INT pakket had ik inderdaad 2 groepen met zenders. Nu nog 1 en dus alleen nog de 720 zenders.
Gisteren gemaild naar het adres waar ik de url van heb ontvangen, nul reactie. Net als de vorige keer dat ik vragen had.
Inderdaad even kijken in je spam box - heb zelf ook gemerkt dat mails soms "lijken" niet aan te komen en in de spam box staan..
 
Bedankt, op ander mailadres wel reactie.
De 1080 zenders komen in de toekomst terug, helaas onbekend wanneer. Wat voor mij na aflopen van de termijn eerdaags toch een reden is om (tijdelijk) naar een andere leverancier te gaan.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Deze topic wordt door IPTV aanbieder misbruikt om zijn handel te verkopen en gaat op slot.
 
  • Like
Reacties: mir64za
Status
Niet open voor verdere reacties.