Beste kodi kastje gezocht

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hele fijne paasdagen iedereen? .wilde even vragen, heb een nieuw kastje nodig voor kodi, het is gevallen, en krijg er geen addons meer op geinstalleerd, mijn vraag nu welke kan
 
Als je snel bent en wat zoekt kun je een shield winnen hier op het forum. Mijn inziens het beste kastje.
 
  • Like
Reacties: Lex
Tja als je in 1x klaar wilt zijn en het mag iets kosten een shield tv. Budget iets beperkter dan een xiaomi mi. Maaar heb hier 2 shields en heb ook de xiaomi gehad dan kan iedereen zeggen wat ze willen maar de shield gaat er dubbel en dwars mee strijken en veegt de mi eigenlijk van tafel. Misschien dat het mijn fout was.... had eerst de shield toen de mi... Dus had eerst een Ferrari en toen een ford. Maar ik wil niet anders meer. Tis een investering maar ben je gelijk overal vanaf. Brand je vingers ook niet aan de budget Chineese boxjes das ook verspilde tijd en moeite. Goedkoop is duurkoop. Misschien dat @Andre19721972 nog bij wil springen en een goede Chinees aan kan en wil raden.....? Ik steek mn energie iig niet meer in de budget boxjes....
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Tja als je in 1x klaar wilt zijn en het mag iets kosten een shield tv. Budget iets beperkter dan een xiaomi mi. Maaar heb hier 2 shields en heb ook de xiaomi gehad dan kan iedereen zeggen wat ze willen maar de shield gaat er dubbel en dwars mee strijken en veegt de mi eigenlijk van tafel. Misschien dat het mijn fout was.... had eerst de shield toen de mi... Dus had eerst een Ferrari en toen een ford. Maar ik wil niet anders meer. Tis een investering maar ben je gelijk overal vanaf. Brand je vingers ook niet aan de budget Chineese boxjes das ook verspilde tijd en moeite. Goedkoop is duurkoop. Misschien dat @Andre19721972 nog bij wil springen en een goede Chinees aan kan en wil raden.....? Ik steek mn energie iig niet meer in de budget boxjes....
Post automatically merged:

Bedankt for info ??
Post automatically merged:

Firestick werkt ook goed
Tja nog niet aan gedacht, eigenlijk ??
 
Ben helaas niet snel (meer) ?
Je mag van mij er de hele 2e paasdag aan besteden ?
 
Toevallig kwam deze vraag laatst in mijn postvak.
Ik heb degeen aangeraden om een H96Pro+ te kopen met een Amlogic S912 32/64G Opslag en 3G Ram,videocard is een Mali T820.
Dat is van alle kastjes die ik hier heb gehad de beste.
Nog beter dan mijn Khadas Vim 2 met dezelfde specs en 3x zo duur.
Zelfs als je 13 euro inklaring en btw moet betalen is het kwa prijs nooit meer dan 80 euro.
En als je mazzel heb, dan heb je hem dus voor 60 a 65 euro.
daarna staat op stipt nummer 1 de Nvidia Shield met wat extra toebehoren.
Ik heb honderden kastjes gehad van goedkoop tot duur, maar de H96Pro+ valt onder de High performance kastjes kwa Benchmark/Prestaties, dus die kan ik je aanraden.

Tja als je in 1x klaar wilt zijn en het mag iets kosten een shield tv. Budget iets beperkter dan een xiaomi mi. Maaar heb hier 2 shields en heb ook de xiaomi gehad dan kan iedereen zeggen wat ze willen maar de shield gaat er dubbel en dwars mee strijken en veegt de mi eigenlijk van tafel. Misschien dat het mijn fout was.... had eerst de shield toen de mi... Dus had eerst een Ferrari en toen een ford. Maar ik wil niet anders meer. Tis een investering maar ben je gelijk overal vanaf. Brand je vingers ook niet aan de budget Chineese boxjes das ook verspilde tijd en moeite. Goedkoop is duurkoop. Misschien dat @Andre19721972 nog bij wil springen en een goede Chinees aan kan en wil raden.....? Ik steek mn energie iig niet meer in de budget boxjes....
 
  • Like
Reacties: quintin
Toevallig kwam deze vraag laatst in mijn postvak.
Ik heb degeen aangeraden om een H96Pro+ te kopen met een Amlogic S912 32/64G Opslag en 3G Ram,videocard is een Mali T820.
Dat is van alle kastjes die ik hier heb gehad de beste.
Nog beter dan mijn Khadas Vim 2 met dezelfde specs en 3x zo duur.
Zelfs als je 13 euro inklaring en btw moet betalen is het kwa prijs nooit meer dan 80 euro.
En als je mazzel heb, dan heb je hem dus voor 60 a 65 euro.
daarna staat op stipt nummer 1 de Nvidia Shield met wat extra toebehoren.
Ik heb honderden kastjes gehad van goedkoop tot duur, maar de H96Pro+ valt onder de High performance kastjes kwa Benchmark/Prestaties, dus die kan ik je aanraden.
Post automatically merged:

Bedankt, ga even zoeken, waar ik kan bestellen, woon op curaçao, en wanneer het niet te duur wordt ,wie weet. Dank voor reactie?
 
Ik ben degene waarmee Andre19721972 contact heeft gehad omdat ik ook met het probleem zat welke mediaplayer is voor mij het beste.
De veel geroemde Nvidia Shield mag dan de top zijn maar is ook tevens de top in de prijs.
Ik zal morgen de H96Pro+ bestellen via Bol.com en mocht je er belang bij hebben dan wil ik jou mijn ervaringen wel mededelen.
Ikzelf wil graag DTS en Dolby , dat ik netflix kan zien met 4K en geluid in de beste vorm en dat ziggo go het doet(dit is niet het belangrijkste maar mooi meegenomen).
 
Ik zal morgen de H96Pro+ bestellen via Bol.com en mocht je er belang bij hebben dan wil ik jou mijn ervaringen wel mededelen.
Veel plezier er mee ?
Dit groot en gerespecteerd forum heeft anders zeker wel interesse in die ervaringen.
 
Kan die H96Pro+ Netfilx aan dan in 1080p en 4k? dacht dat je Widevine Level 1 moest hebben daarvoor.
Zou dan toch naar de MI kijken als Netflix belangrijk is
 
Ik heb de H96Pro+ gisteren ontvangen en uiteraard er meteen mee bezig.
Als je hem opstart gaat het wel lekker snel maar toen ik had geinstalleerd wat ik wilde viel hij mee tegen.Ik vond hem wat traag met laden en 4K films gingen niet allemaal van de leien dakje.
Ik heb nog een andere mediaplayer en dat is de Mini M8S PRO Android 7.1 TV Box Smart Set top Box met DDR4 3 gb/32 gb DDR3 2 gb /16 gb Amlogic S912 Octa Core 2.4g/5 ghz Wifi H.265 4 k.
De bedoeling was een verbetering van mediaplayer maar wat heb uitgetest vind ik de Mini M8S Pro beter.
Deze gaat beter om met indeling van geheugen.
Nu kan het zijn dat elke mediaplayer anders om gaat met indeling geheugen maar de Mini M8S Pro gebruikte 44% van het geheugen en de H96Pro+ gebruikte 65% van het geheugen en dat was in een bepaalde dingen te merken.
Verder kun je met allebeide Netflix kijken maar dat is stapje terug tov Netflix kijken via horizon van ziggo.

Als wij op vakantie zijn op de camping en het is slecht weer is het leuk dat je netflix kunt kijken en dan heb je ook geen 4K tv met dolby of dts bij je(tenminste wij niet),wil je thuis inderdaad Netflix in top bekijken en beluisteren dan zijn beide mediaplayers hiervoor niet geschikt.
Wat ziggo go betreft dat is heel vreemd,de standaard nederlandse zenders zijn allemaal scherp van beeld en geluid,wil ik kijken naar bv Discovery,ARD of ziggo sport dan is het beeld waardeloos.
Dus hoe dat kan weet ik echt niet en wil hierover morgen over bellen met ziggo,dit en de ontvangst van Netflix is bij zowel de H96Pro+ als de Mini M8S Pro het zelfde.
Wat mij trouwens ook op viel is dat ik de Mini M8S pro heb gekocht voor € 60,23 en dat hij nu € 83,85 kost bij AliExpress.
Ondanks dat het nergens vermeld staat kan ik met de Mini M8S pro het geluid gewoon in DTS en Dolby beluisteren.
Trouwens mijn oude mediaplayer
A5X Max Plus Smart Android 7.1 TV Box RK3328 4 k HDR10 USB3.0 4 gb 32 gb dual-band wifi LAN Bluetooth 4.0 HD Media Player A5X MAX + had ik al aan mijn zoon gegeven maar die doet eigenlijk hetzelfde als de Netflix en de H96Pro+ met dien verstaande dat ziggo go alle zenders en films perfect word afgespeeld.
Een heel verhaal maar hopelijk heb ik lezers en misschien toekomstige kijkers kunnen helpen hiermee.
Heb nog 2 aanvullingen omtrent verschil H96Pro+ en de Mini M8S Pro,Dit is uiteraart mijn ervaring maar met de Mini M8S Pro kun je de scherm instelling gemakkelijk aanpassen en de Mini M8S Pro is minder gevoelig tov de afstandsbediening.Je moet met de H96Pro+ je afstandsbediening echt op het apparaat richten.
 
Laatst bewerkt: