>>>Beste NL REPOSITORY OFFLINE<<<

Goedemorgen,
Bedankt voor deze verzameling met add-ons! Ik mis eigenlijk nog de jesusbox repo met onder andere flixnet! Dis is ook een mooie add-on!

Ik ben benieuwd naar de nieuwe phoenix add-on, aangezien ik de phoenix add-on veel gebruikte!
Bedankt voor het goede werk zover....
 
Goedemorgen,
Bedankt voor deze verzameling met add-ons! Ik mis eigenlijk nog de jesusbox repo met onder andere flixnet! Dis is ook een mooie add-on!

Ik ben benieuwd naar de nieuwe phoenix add-on, aangezien ik de phoenix add-on veel gebruikte!
Bedankt voor het goede werk zover....
Hallo Phoenix zou terugkomen als Bennu onder de colossus repo maar tot op heden nog niets!!
 
heb hem al geprobeerd om hem erin te krijgen alleen wil nog niet lukken...heeft bepaalde scripts nodig dus voor nu nog even helaas
Is gelukkig makkelijk te installeren Frans want hij staat in de noobsandnerds repo die jij in je eigen repository al hebt. Dus mensen kunnen deze zoiezo zelf installeren als ze dat willen. Bedankt voor de moeite kerel. :leuk:
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Hou die testresultaten niet alleen voor jezelf :)

Ik moet zeggen dat het er super uit ziet veel keuze en de streams verlopen lekker vlot en soepel! Wederom een mooie add-on die het zeker waard is om eens rustig naar te kijken!
Ik baalde dat phoenix eraf is, maar naast bob, flixnet en convenant maakt deze add-on dat je niet meer nodig hebt op film en serie gebied! Top dus
 
  • Like
Reacties: Lex