Bibliotheek bijwerken kodi 20

FOX123

Actief
6 jun 2021
26
4
6
65
Hallo, is het mogelijk om de mappen die ik heb voor films, onder andere een thrillermap, actiemap, dramamap, en dergelijke ook per stuk te scannen, bibliotheek bijwerken, nu als ik de bibliotheek bijwerk, gaat die alle filmmappen scannen, terwijl er bijvoorbeeld maar 1 film is bijgevoegd in een map.
Bedankt alvast.
 
Nu gebruik ik de bibliotheek niet maar je kan toch gewoon bij video files op een map gaan staan en rechtsklikken of via zo’n hamburger knop het menu oproepen en kiezen voor scan nieuwe content of werkt dat in kodi 20 niet meer?
 
  • Like
Reacties: ateam278
Oeps, misschien wel, zal het zo ff proberen, me kleindochter kijkt nu ff kinder tv, kom er op terug, bedankt tot zover😀
👍
 
Wel, ik kwam erachter als je op een nieuwe toegevoegde film gaat staan en je houd de ronde knop ingedrukt van de afstandsbediening Nvidia, dan kan je kiezen uit verschillende menuopties, één daarvan is "naar nieuwe inhoud scannen" dat gedaan en werkt perfect en snel. Bedankt iig voor het meedenken, deed me toch weer wat verder kijken dan me neus lang is😁👍😉
 
  • Like
Reacties: ateam278
Wel, ik kwam erachter als je op een nieuwe toegevoegde film gaat staan en je houd de ronde knop ingedrukt van de afstandsbediening Nvidia, dan kan je kiezen uit verschillende menuopties, één daarvan is "naar nieuwe inhoud scannen" dat gedaan en werkt perfect en snel. Bedankt iig voor het meedenken, deed me toch weer wat verder kijken dan me neus lang is😁👍😉
Ja de ronde knop op de AB vd shield doet soms wonderen.

Ook ik kom het nog wel eens tegen. Via een omweg naar een bepaalde instelling ofzo (binnen kodi)

En kom je er later achter als je de knop ingedrukt houd je wel 3 of 4 stappen over kunt slaan...
Maar mooi dat het is opgelost. We leren iig elke keer weer wat bij.
 
Klopt helemaal,die knop is super handig, wel jammer dat ik deze nooit in mijn universele ab heb kunnen krijgen.

Helaas laat de bibliotheek behoorlijk steken vallen nu met de nieuwe Kodi versie 20 Nexus op de Shield, ook na enkele malen een schone installatie maakt het niet veel uit, hopelijk worden de benodigde addons op korte termijn allemaal aangepakt...