Bingie skin

mouthpiece

Actief
10 apr 2020
49
5
6
30
Beste,

Ik gebruik sinds kort de bingie kodi skin.

Nu loop ik tegen het volgende aan.
Zodra ik bij continue watching een serie aan klik staat daar alleen more episodes. Als ik daar dan op klik begint ie gelijk de betreffende aflevering af te spelen. Iemand hier ervaring mee?

Edit: Daarnaast heb ik moeite om de zoekfunctie juist in te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Deze skin kun je beter verwijderen, is al een tijdje niet geüpdatet en zit vol foutjes. Werkt tevens samen met openmeta welke ook al een tijdje niet meer geüpdatet wordt. Leuk alternatief is dit:
You must be registered for see medias
Is wel nog volop in ontwikkeling en wordt steeds beter daardoor.
 
  • Like
Reacties: mouthpiece
Dankje voor je reactie. Loop inderdaad tegen steeds meer problemen aan. Zoals het selecteren van een serie dat je niet eens de afleveringen kan selecteren. Ik ga morgen die skin eens testen. Nogmaals bedankt.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Werkt goed die Aura MOD skin. Alleen 1 probleem. Als ik via auto widget een widget op het start scherm toevoeg ik vervolgens op play druk bij een film gebeurt er verder niks. En als ik de gewone widget gebruik en ik ga naar See more kan ik niet naar de volgende pagina.
 
Bedankt voor de tip. Ik vind hem er erg mooi uit zien op het 1e gezicht. Ik liep echter steeds meer tegen eigenaardigheden aan en ben blij dat nu uit mijn leiden verlost ben. Ben ook bezig met die auramodskin nu. Veel staat uitgelegd in dit filmpje:
You must be registered for see medias
@mouthpiece: dat er niet gebeurt, kan dat komen omdat je in de default players in moet stellen? Zie filmpje.
 
Bedankt voor de tip. Ik vind hem er erg mooi uit zien op het 1e gezicht. Ik liep echter steeds meer tegen eigenaardigheden aan en ben blij dat nu uit mijn leiden verlost ben. Ben ook bezig met die auramodskin nu. Veel staat uitgelegd in dit filmpje:
You must be registered for see medias
@mouthpiece: dat er niet gebeurt, kan dat komen omdat je in de default players in moet stellen? Zie filmpje.
Klopt al geprobeerd maar geen resultaat. Als ik de path naar shadow addon popular movies zet werkt het wel gewoon. Maar zodra ik gebruik maak van de auto widget doet ie het niet. Als ik dan op play druk krijg ik 100 keer opnieuw please wait en vervolgens gebeurt er niks.
 
Oeit, als de oplossing niet in het filmpje staat, wordt het lastig denk ik. Zo ver ben ik er nog niet gekomen, heb alleen de basis geïnstalleerd (wil het wel gaan doen, hele klus).
 
Oeit, als de oplossing niet in het filmpje staat, wordt het lastig denk ik. Zo ver ben ik er nog niet gekomen, heb alleen de basis geïnstalleerd (wil het wel gaan doen, hele klus).
Succes ermee ben benieuwd of het bij jou wel werkt. Welke paths en addons gebruik jij voor de auto widgets?
 
Klopt al geprobeerd maar geen resultaat. Als ik de path naar shadow addon popular movies zet werkt het wel gewoon. Maar zodra ik gebruik maak van de auto widget doet ie het niet. Als ik dan op play druk krijg ik 100 keer opnieuw please wait en vervolgens gebeurt er niks.

Ik denk dat dit het probleem is, het komt weliswaar terloops terug in het filmpje maar het is toch belangrijk: Als je de default player in stelt bv "Open with Seren" moet je meteen bevestigen met "OK". Als je daarna nog iets anders gaat doen bv en je drukt daarna op terug, wordt de Default player niet geactiveerd!!
Ik gebruik Seren, The Crew en Venom overigens. Ik weet nog niet precies hoe ik het in ga richten. Ik had wel dat er bij de Auramod geen acties werden uitgevoerd als ik bv Seren selecteerde (gebeurde er niets), ook wou afsluiten niet meer. Weet niet hoe het kwam, maar ik heb op Update bij de Auramodskin gedrukt en toen zijn alle koppelingen blijkbaar weer hersteld en functioneerde alles weer.
 
Ik denk dat dit het probleem is, het komt weliswaar terloops terug in het filmpje maar het is toch belangrijk: Als je de default player in stelt bv "Open with Seren" moet je meteen bevestigen met "OK". Als je daarna nog iets anders gaat doen bv en je drukt daarna op terug, wordt de Default player niet geactiveerd!!
Ik gebruik Seren, The Crew en Venom overigens. Ik weet nog niet precies hoe ik het in ga richten. Ik had wel dat er bij de Auramod geen acties werden uitgevoerd als ik bv Seren selecteerde (gebeurde er niets), ook wou afsluiten niet meer. Weet niet hoe het kwam, maar ik heb op Update bij de Auramodskin gedrukt en toen zijn alle koppelingen blijkbaar weer hersteld en functioneerde alles weer.
Bedankt voor je reactie. En ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik heb dit inderdaad al een aantal keer nagekeken en ben bang dat het probleem niet daar in zit. Updaten was inderdaad ook het eerste wat ik deed.
 
Ik had dit gevonden:
You must be registered for see medias
Lekker makkelijk dacht ik, maar niet op Android, daar werkt de skin backup service niet goed zo bleek na uitgebreid onderzoek. Kon de nieuwe settings (restore backup) namelijk niet importeren (foutmelding). Ben een hele tijd bezig geweest om een oplossing te vinden, maar helaas. Hopelijk dat dit met Kodi 19 nog eens goed geregeld wordt voor Android.
Hier blijkt overigens ook een andere Auramod repo te bestaan: . Die heb ik er nu op staan. @mouthpiece, misschien dat beter aansluit bij de autowidget addon.
Ik ga nu de Auramod skin adh van de tmdb-helper addon inrichten en dan mbv Seren.
 
  • Like
Reacties: mouthpiece
ik gebruik bingie en ik ben tevreden. 1. hoe kan ik bingie splash screen ,bij opstarten, uitschakelen? 2. bij uitzending gemist addon er is geen datum van elk programma, bv nos journaal...is dit ook bij jullie?