Binnenkort nieuwe tool: XTream Downloader

Ernst top programma!!! Ben er reuze blij mee!
Als ik vanuit mijn kodi bieb dan is het nog steeds streamen, pauze is niet mogelijk toch?
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Dat ligt een beetje per provider denk ik - het is mij bij 1 provider wel gelukt om te pauzeren, maar na 15min herstarte de stream wel opnieuw. Dus zou het eens proberen..
Post automatically merged:

Kleine update - paar bugs opgelost, ook even een hulpmiddel gemaakt voor de command-line tool die er gisteren bij het pakket gekomen is..

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


Met de command-line tool kan je alles automatiseren, maar om het toch iets makkelijker te maken dit hulpmiddel. Zo kan je met de wizard je groepen zelf kiezen die je wilt converteren naar strm, en welke map je naar wilt exporteren. Zo kan je je library perfect bijwerken zonder nog achter je pc bezig te moeten zijn..
Post automatically merged:

Omdat er soms toch vragen zijn over het gebruik van STRM files - heb ik even een hele korte tutorial gemaakt in pdf. Deze zou de meeste mensen al op weg moeten helpen om hun VOD uit hun IPTV abonnement om te zetten naar STRM files voor te importeren in kodi.
Het gebruik en importeren van STRM files is hetzelfde als video's - het is als het ware gewoon een link naar de betreffende film / serie - maar laat je toe om VOD van je provider binnen Kodi te bekijken op een leukere manier.

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: SenRav en Maus155
Hallo, ik ben hier nu en totaal niet bekend,ik heb een formuler Z8 en wil van vod downloaden,heb je programma reeds gekocht,mijn vraag ik zit bij blackIPTV maar weet geen url althans het werkt niet...
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Je hebt voor de tool een m3u url nodig. Je kan indien je een account (je formuler z8) op mac adres hebt je mac omzetten naar een m3u url die je dan kan gebruiken, je kan op mijn site kijken:

Daar voer je dan je mac adres in, en het portal adres - en mijn site geeft je dan je m3u url terug die je kan gebruiken in de tool.
 
Je hebt voor de tool een m3u url nodig. Je kan indien je een account (je formuler z8) op mac adres hebt je mac omzetten naar een m3u url die je dan kan gebruiken, je kan op mijn site kijken:

Daar voer je dan je mac adres in, en het portal adres - en mijn site geeft je dan je m3u url terug die je kan gebruiken in de tool.

ja dat werkt dus niet ,zover was ik al....
 
Stuur me even een pm dan help ik je even mee. Mocht het uiteindelijk niet lukken, krijg je gewoon netjes je geld terug ;) - ik kan geen pm sturen zie ik (vreemd?!)

Ondertussen opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Dat ligt een beetje per provider denk ik - het is mij bij 1 provider wel gelukt om te pauzeren, maar na 15min herstarte de stream wel opnieuw. Dus zou het eens proberen..
Post automatically merged:

Kleine update - paar bugs opgelost, ook even een hulpmiddel gemaakt voor de command-line tool die er gisteren bij het pakket gekomen is..

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


Met de command-line tool kan je alles automatiseren, maar om het toch iets makkelijker te maken dit hulpmiddel. Zo kan je met de wizard je groepen zelf kiezen die je wilt converteren naar strm, en welke map je naar wilt exporteren. Zo kan je je library perfect bijwerken zonder nog achter je pc bezig te moeten zijn..
Post automatically merged:

Omdat er soms toch vragen zijn over het gebruik van STRM files - heb ik even een hele korte tutorial gemaakt in pdf. Deze zou de meeste mensen al op weg moeten helpen om hun VOD uit hun IPTV abonnement om te zetten naar STRM files voor te importeren in kodi.
Het gebruik en importeren van STRM files is hetzelfde als video's - het is als het ware gewoon een link naar de betreffende film / serie - maar laat je toe om VOD van je provider binnen Kodi te bekijken op een leukere manier.

Als ik de tutorial wil bekijken dan krijg ik volgende melding

Dat ligt een beetje per provider denk ik - het is mij bij 1 provider wel gelukt om te pauzeren, maar na 15min herstarte de stream wel opnieuw. Dus zou het eens proberen..
Post automatically merged:

Kleine update - paar bugs opgelost, ook even een hulpmiddel gemaakt voor de command-line tool die er gisteren bij het pakket gekomen is..

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


Met de command-line tool kan je alles automatiseren, maar om het toch iets makkelijker te maken dit hulpmiddel. Zo kan je met de wizard je groepen zelf kiezen die je wilt converteren naar strm, en welke map je naar wilt exporteren. Zo kan je je library perfect bijwerken zonder nog achter je pc bezig te moeten zijn..
Post automatically merged:

Omdat er soms toch vragen zijn over het gebruik van STRM files - heb ik even een hele korte tutorial gemaakt in pdf. Deze zou de meeste mensen al op weg moeten helpen om hun VOD uit hun IPTV abonnement om te zetten naar STRM files voor te importeren in kodi.
Het gebruik en importeren van STRM files is hetzelfde als video's - het is als het ware gewoon een link naar de betreffende film / serie - maar laat je toe om VOD van je provider binnen Kodi te bekijken op een leukere manier.

Als ik de tutorial wil bekijken krijg ik volgende melding

The requested URL /downloads/STRMTutorial.pdf was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
 
Laatst bewerkt:
Er is een nieuwe update van uit, gebruikers die niet kunnen updaten vanuit de app - graag even opnieuw downloaden vanaf mijn site, de nieuwste versie heeft de vele bugs verholpen - beter overzicht, etc.

You must be registered for see images
 
Update 1.1.0.54 heeft nu ook de nieuwe M3U 2 STRM; deze heeft een heel aantal vernieuwingen en is makkelijker in gebruik. Dus voor de mensen die dit liever gebruiken dan de kodi-addon, hier een how to:
You must be registered for see images
 
Hey ernst ik heb deze zonet gekocht,

Maar heb nog wat vragen, kan je hier meer terugkijken downloaden ? Dat is ook een vod en mijn iptv ( go fast) bied dit aan!
 
Hey ernst ik heb deze zonet gekocht,

Maar heb nog wat vragen, kan je hier meer terugkijken downloaden ? Dat is ook een vod en mijn iptv ( go fast) bied dit aan!
Ik had ook op je e-mail gereageerd, deze kan nu inderdaad nog geen terugkijk programma’s downloaden - mede omdat ik zelf geen provider heb waar ze terugkijken aan hebben. Ik zal kijken of ik een test kan krijgen dan kan ik kijken om die functie erbij te maken