Blomc one box

zoran

Forumlid
20 feb 2017
15
2
6
73
is er iemand wie kan me helpen met Blomc one box
ik kan geen password hoe kan ik het resten,
gr,
 
Graag iets duidelijker zijn haha. Bedoel je deze box?

En welk password?
 
Yep daar heb ik met dat toestel blomc one (niet c of S) hetzelfde probleem, volgens handleiding default password = 0000 nop dus, de verkoper gevraagd hoe dat zit, antwoord dat het 0312 zou moeten zijn maar ook dat geen soelaas, ondertussen heb ik zowat alle redelijke cijfers geprobeerd, 0000 tem 9999 0987 9876 .....1234 enz. Ondanks dat ik als eerste beweging de fabrieksinstellingen heb terug gezet, geen beweging in te krijgen, behoorlijk lullig eigenlijk :-$
 
Om dat te kunnen vraagt ie het password... had ook password beveiliging .aan. Gezet waardoor de terugweg geblokkeerd zit, stom he !! Nochtans geen password ingegeven, dus het default zou moeten werken .....
 
Yep 1212 !!! Thx zoran !!
Nu nog proberen die stalker er op te krijgen ... geen idee ... heb wel een smart plus code ... vervelend nergens goed uitgelegd.... ben zover dat ik de staker heb kunnen updaten maar kan geen kanalen downloaden...
 
Yep 1212 !!! Thx zoran !!
Nu nog proberen die stalker er op te krijgen ... geen idee ... heb wel een smart plus code ... vervelend nergens goed uitgelegd.... ben zover dat ik de staker heb kunnen updaten maar kan geen kanalen downloaden...
ga naar blomc.nl stakker portal configuretor
 
Hallo, ik heb onlangs de BLOMC One aangeschaft. Hoewel op de doos een symbool van wireless lan staat, krijg ik toch wifi netwerk te zien die ik kan instellen. Heb ik hiervoor wellicht een usb wifi adapter nodig? Bij een andere androidbox die ik heb hoeft dat niet, want die heeft een ingebouwde wifi ontvanger..
Post automatically merged:

Aanvulling.. ik krijg dus geen wifi netwerk te zien dat ik kan instellen..
 
Ik heb een blomC kastje. Krijg de melding: "download channels failed".
Iemand idee hoe de Blomc te resetten ?
Contact met winkel gehad maar zeggen kom maar langs.
Is 200 km rijden....
 
Laatst bewerkt: