Boos

Dankjewel @funnyguy om het een en ander van een toelichting te voorzien.
Onze leden hadden inmiddels toch wel de behoefte aan wat duidelijkheid over Unlimited.
 
Bedankt voor de toelichting @funnyguy. Ik bemoei me verder niet met het IPTV gedeelte van het forum maar weet zeker dat @Lex de juiste keuzes maakt. Ik weet ook van het verleden dat je niet altijd een lieverdje was en dat weet je zelf ook ;).

Er is contact geweest vanuit unlimited met Brein en deze kwam met een zeer verrassende mededeling dat er een anonieme tip was binnen gekomen via een Nederlands Kodi forum, namen werden uiteraard niet
Zoiets zou BREIN nooit benoemen en ik kan je verzekeren dat er vanuit ons - het management van dit forum - niks gemeld is. Bovendien waren je activiteiten vindbaar op het internet en ook BREIN heeft Google. Om die reden zijn we een lange tijd terug ook gestopt met het toestaan van links naar IPTV omdat het voor ons onmogelijk is om te controleren wat wel en niet legaal is. Die advertenties waar jij overpraat worden vrij snel door Google geblokkeerd als ze niet aan de voorwaarden van het Adsense programma voldoen dus daar maak ik me geen zorgen over.

Hopelijk neem je af en toe nog een kijkje op ons mooie forum, je had altijd veel kennis van zaken en hebt hierbij genoeg mensen kunnen helpen. ??