Brain or no Brain

Hmm hoe zou dit nou toch kunnen dan??

Misschien dat de naam die dit forum draagt er ook "iets" mee te maken heeft?? 😬 😉 🤣

Wie download er nou tegenwoordig nog dan?

Vroegahh stonden mijn pc,s dag en nacht te downloaden van films/series tot xbox en ps3 games.. Windows software etcetera (doe tegenwoordig alles met mn foontje dus geen windhoos meer nodig)

Het streamen (ook het legale streamen) bijvoorbeeld Netnix etcetra zijn tegenwoordig redelijk betaalbaar en goed opgezet..

En dan kodi... RD erbij en gaan met die :banaan:

Ook games streamen werkt super op meerdere platforms...

Wel mooi dat Brein zichzelf een schouder klopje geeft met deze zeer vertekende cijfers en uitkomsten...
 
  • Grappig
Reacties: Rudolf
Alsof TPB een monopoly heeft, zat andere 'aanbieders' als je wat zoekt.
 
Alsof TPB een monopoly heeft, zat andere 'aanbieders' als je wat zoekt.
Zoals je zegt TPB staat in de "spotlight" maar er zijn tig andere torrent sites die exact hetzelfde aanbieden..

Maar goed TPB heeft zijn kop boven het maaiveld uit.. Dan ga je eraan.. Als voorbeeld voor anderen

Misschien dat de helft vd downloaders naar een andere "aanbieder" zijn gegaan dus veel meer mensen weg van TPB ivm eventueel gezeur... en veel meer streamers erbij ipv downloaders

Dat bedoel ik dan ook met een vertekend beeld vd cijfers...
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Brainz moet eens een keer achter RD aan, die hebben pas wat op hun servers staan. 😂
 
Je kunt tegenwoordig bijna alles krijgen zonder te downloaden. Je kiest uit welke streaming dienst voor jezelf het makkelijkste is en vult dat inderdaad aan met rd of premiumize, hoewel ik de laatstgenoemde nogal duur vind.
Zelf heb ik rd en easynews (bij elkaar goedkoper dan premiumize) en je kunt streamen uit torrents en nieuwsgroepen. Piratebay alleen echt niet nodig dus