Brein en NL builds > U bent gewaarsschuwd

Freaktab

Expert
20 apr 2017
415
217
216
Beste buildbouwers, zie onderstaande linken:
*Knip @Spinix*

@Spinix schrijft:
Op verzoek van iemand heb ik de foto's verwijderd uit het topic. Hierin stond o.a. dat BREIN wilde dat de Build verwijderd werd en dat de geadresseerden een onthoudingsverklaring moesten invullen. Ik heb de foto's zelf gezien en dit was niet fake, build makers wees dus gewaarschuwd!

Dankzij dit gebeuren zijn veel Builds ermee gestopt. We raden je dus aan om de add-ons zelf te installeren totdat de "Buildpest" (zoals mijn collega @LeX het noemt :lol:over is).

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ik weer opnieuw beginnen heb juist alles naar mijn goesting ingesteld
 
Dan moeten we al beginnen zoeken naar een andere lichte build met de belangrijkste addons in
 
Wellicht een optie om een complete skin te leveren waar je zelf de addons moet installeren?
 
Dat had kaosbox ook al de addons stond er wel maar je moest zelf de add-on installeren
 
  • Like
Reacties: Pukki
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Als voorbeeld: heb hierzo een zipbestand met startbuild en hierin is de layout van de skin klaar alsmede de NL ondertitelingen (welke ook weg kunnen ivm het aanbieden hiervan).Het verder opbouwen van de skin middels bestandsbeheer en install from zip voor je gewenste addons dient de gebruiker dan zelf te doen.Volgens mij doe je dan niks verkeerd?
 
  • Like
Reacties: Crockie