Brein ontwaakt

Zijn geen noemenswaardige achtelijke bedragen iig.

Al is niet alles waar wat ze in de media gooien natuurlijk moet afschrikking hebben vaak zijn de bedragen veel lager of kan men zelfs niets betalen maar moet zich dan wel stil houden.
 
  • Like
Reacties: Lex en Rudolf
Wat ik me zelf afvraag staat deze stichting Brein boven de wet,
dat zonder tussenkomst van een rechter deze schikking kan eisen en sites afsluiten ??
 
Wat ik me zelf afvraag staat deze stichting Brein boven de wet,
dat zonder tussenkomst van een rechter deze schikking kan eisen en sites afsluiten ??

Denk niet dat ze boven de wet staan, maar wel dat ze, als je niet schikt, naar de rechter stappen. En dan zullen ze wel meer eisen voor het geval dat ze in het gelijk worden gesteld.
 
  • Like
Reacties: Piet van Dijk
Hopelijk spreek je niet als ervaringsdeskundige ;)
Nee hoor hebben we het wellicht in de toekomst nog wel eens over is niet geschikt voor een openbaar forum ;)
Post automatically merged:

Wat ik me zelf afvraag staat deze stichting Brein boven de wet,
dat zonder tussenkomst van een rechter deze schikking kan eisen en sites afsluiten ??

Is gewoon een private stichting elke burger kan zo'n brieven sturen echter hebben hun de finaciele middelen vanuit de branche industrie om te blijven procuderen,en dat is niet wat elke burger kan of uberhaupt aan wil beginnen.
In dit soort zaken betaald de verliezer alle kosten namelijk.
 
En ze pakken alleen de burger en kleine ondernemer. Denk niet dat als er massaal gedownload wordt bij een grote hamburger keten dat ze die aan durfen te pakken
 
En ze pakken alleen de burger en kleine ondernemer. Denk niet dat als er massaal gedownload wordt bij een grote hamburger keten dat ze die aan durfen te pakken
Volgens mij is dat appels met peren vergelijken. En hamburger keten biedt bv geen torrents aan......
 
Denk dat hij daarmee bedoelt dat je bij dit keten op Wifi kan en daarvandaan de torrents up-downloaden ;)
Zou kunnen of een algemene onvrede opmerking. Ik snap hem hem wel. Ik ben er niet mee eens dat 'ze' altijd de kleine ondernemer aanpakt. En de schikkingen zijn laag (vind ik) misschien hebben dez mensen (uploaders) nagenoeg niets te besteden waarna het voor hen een mega hoog bedrag is:eek:
 
Zou kunnen of een algemene onvrede opmerking. Ik snap hem hem wel. Ik ben er niet mee eens dat 'ze' altijd de kleine ondernemer aanpakt. En de schikkingen zijn laag (vind ik) misschien hebben dez mensen (uploaders) nagenoeg niets te besteden waarna het voor hen een mega hoog bedrag is:eek:
Dus jij stopt bij deze met kodi dan toch neem ik aan.? Is ongeveer 90% illegaal. En 10% legaal.. Moraal ridders zijn er helaas al genoeg van in ons landje van wetten en regels. Ik zet nog ff een serie aan.... Proost...Amen
 
  • Like
Reacties: Piet van Dijk