Buffering.....

DNNY88

Forumlid
23 jun 2018
6
3
6
36
Goedenavond mannen,

Als ik een serie opstart gaat het bufferen direct beginnen, 1 minuut = 1 % ongeveer.

Ik heb Ares Wizard geïnstalleerd en alle cache enz verwijdert. Verder heb ik geen apps geïnstalleerd, behalve Neptune Rising.

Wat kan en moet ik doen om dat irritante bufferen te verhelpen?

Gister heb ik trouwens 1 aflevering gekeken zonder problemen. Vanavond is het helaas weer drama :(
 

Bedankt voor je reactie!

Helaas heeft het maar 3 afleveringen gewerkt. Bij de start van de 4e aflevering blijft de buffer weer lang hangen op 0% waarna hij heel langzaam opbouwt.

Ik heb wederom in Ares de cache etc verwijdert en nogmaals de geavanceerde instellingen ingesteld zoals aangegeven.

Daarnaast heb ik ook de hardware versnelling uitgezet en de HQ schalers op 0% gezet.

Het betreft een Minix Neo-x8h-plus.
3 jaar geleden betrof dit de duurste van Minix, Ik ging er vanuit dat het dan wel goed moet zijn, maar helaas...

4 maanden geleden heb ik hem teruggezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens retour gestuurd om hem opnieuw te laten installeren.

Ik kreeg hem terug met Hardware Guru. Helaas werkt het nog steeds bagger.

Wat kan ik nog doen om het wel werkend te krijgen?
 
3 jaar is een lange tijd in kodi land! Ben dus wel benieuwd met welke Android/Kodi versie je het spel meespeelt.

Android versie 5.1.1

Wat ik al zei, 4 maanden geleden is die volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen en is alles opnieuw geïnstalleerd. Ook is alles geüpdatet.
 
  • Like
Reacties: Lex
Misschien eens met een schone Kodi installatie beginnen met enkel wat addons welke nog bijgewerkt worden. Misschien een Real Debrid account erbij zodat je de problemen aan de bron zo veel mogelijk uitsluit. Dan zou het toch allemaal wat soepeler moeten gaan draaien.
 
Hardware Guru is bagger en Ares wordt al maanden niet meer bijgewerkt

Oke, weet jij dan iets beters dan Ares?

Misschien eens met een schone Kodi installatie beginnen met enkel wat addons welke nog bijgewerkt worden. Misschien een Real Debrid account erbij zodat je de problemen aan de bron zo veel mogelijk uitsluit. Dan zou het toch allemaal wat soepeler moeten gaan draaien.

Bedankt, dat heb ik dus 4 maanden geleden gedaan, het enige wat geïnstalleerd is, is Neptune Rising en Ares. Verder is die volledig schoon.

Ares wil ik vervangen voor iets wat nog wel word bijgewerkt. Ideeen?

Geen idee wat Real Debrid is. Zal het eens gaan uitzoeken.
 
4 maanden geleden heb ik hem teruggezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens retour gestuurd om hem opnieuw te laten installeren.

Ik kreeg hem terug met Hardware Guru. Helaas werkt het nog steeds bagger.

Klinkt niet als een volledig schone installatie. Dus gewoon een schone Kodi 17.6 met 1 of 2 nog ondersteunde addons. Houd het zo simpel mogelijk.
 
En vriendelijk blijven , alles wat je hebt geïnstalleerd word niet meer bijgehouden.
En hier op dit forum mag niet alles gedeeld worden.
Dus pak je tables en begin wat info te zoeken