Cached torrents in Exodus redux,Yoda.En nieuwe addon Seren!!

Peter29154

Nieuwkomer
16 mrt 2017
1
0
Geïnstalleerd , heeft 1 keer gewerkt maar vindt niets meer bij movies alleen puntjes...….., series werkt wel
Dubbelpost samengevoegd:

Maar ik moet zeggen toen hij werkte zag het er ook echt heel goed uit.....

Laatst bewerkt:
14 okt 2017
156
41
Seren klinkt goed! Bij het installeren echter krijg ik de melding 'niet gelukt een afhankelijkheid te installeren'.
Ik vermoed van 'Addon Signals' want in een popup staat dat deze niet geinstalleerd kan worden.

Is hier iets aan te doen?

1 mei 2017
1.062
698
Seren klinkt goed! Bij het installeren echter krijg ik de melding 'niet gelukt een afhankelijkheid te installeren'.
Ik vermoed van 'Addon Signals' want in een popup staat dat deze niet geinstalleerd kan worden.

Is hier iets aan te doen?
Heb je Gaia? Zo ja dan deze ff uitzetten en dan install Seren. Hierna kan Gaia weer aangezet worden. Hoop dat het helpt👍
Dubbelpost samengevoegd:

Awesome! Zou je deze niet in een apart topic kunnen delen? :D
Heb ff wat liggen prutsen met de settings van deze addon en zal tzt hier wel een topic van maken hoe en wat er allemaal mogelijk is met deze addon.

Laatst bewerkt:
Leuk bevonden: LeX and Mij1982
14 okt 2017
156
41
Heb je Gaia? Zo ja dan deze ff uitzetten en dan install Seren. Hierna kan Gaia weer aangezet worden. Hoop dat het helpt👍
Dubbelpost samengevoegd:
/QUOTE]

Ga ik proberen. Uitzetten is wat anders dan verwijderen en opnieuw installeren hoop ik 😁

20 nov 2017
46
18
Heb ik ook gehad. Alleen uitzetten is niet voldoende. Je moet even tussen je repositories kijken. Staan daar 2 of meer van Gaia {bij mij 3} verwijder daar dan 2 van. Daarna weer Nix proberen te instaleren en dan doet hij het wel. Succes!

Leuk bevonden: Mij1982 and Slikt
14 okt 2017
156
41
Goede tip! Ga ernaar kijken!
Dubbelpost samengevoegd:

Wat voor mij heeft gewerkt is
- zorgen dat er maar één gaia repo is
- de hele repo uitschakelen

Ik had alleen de add on uitgeschakeld en daardoor kwam ik niet verder met Seren. Nu is het gelukt.

Laatst bewerkt:
Leuk bevonden: Slikt