Cached torrents in Exodus redux,Yoda.En nieuwe addon Seren!!

Met autoplay aan krijg je see next episode zoals netflix. ff de addon install en aanzetten.

You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
Awesome! Zou je deze niet in een apart topic kunnen delen? :D
 
  • Like
Reacties: Slikt
Hoe zet ik die add on install aan?

Staat op vorige pagina vermeld lees op reddit ;)

Even voor de duidelijkheid er is wel een betaalde service nodig premiumize ?

Dat next episode vroeg ik me al langer af of dat niet mogelijk was ook met de bestaande addons bijvoorbeeld!
 
Geïnstalleerd , heeft 1 keer gewerkt maar vindt niets meer bij movies alleen puntjes...….., series werkt wel
Post automatically merged:

Maar ik moet zeggen toen hij werkte zag het er ook echt heel goed uit.....
 
Laatst bewerkt:
Geïnstalleerd , heeft 1 keer gewerkt maar vindt niets meer bij movies alleen puntjes...….., series werkt wel
Post automatically merged:

Maar ik moet zeggen toen hij werkte zag het er ook echt heel goed uit.....
next episode werkt toch ook alleen maar met serie
 
  • Like
Reacties: Slikt
Seren klinkt goed! Bij het installeren echter krijg ik de melding 'niet gelukt een afhankelijkheid te installeren'.
Ik vermoed van 'Addon Signals' want in een popup staat dat deze niet geinstalleerd kan worden.

Is hier iets aan te doen?
 
Seren klinkt goed! Bij het installeren echter krijg ik de melding 'niet gelukt een afhankelijkheid te installeren'.
Ik vermoed van 'Addon Signals' want in een popup staat dat deze niet geinstalleerd kan worden.

Is hier iets aan te doen?
Heb je Gaia? Zo ja dan deze ff uitzetten en dan install Seren. Hierna kan Gaia weer aangezet worden. Hoop dat het helpt?
Post automatically merged:

Awesome! Zou je deze niet in een apart topic kunnen delen? :D
Heb ff wat liggen prutsen met de settings van deze addon en zal tzt hier wel een topic van maken hoe en wat er allemaal mogelijk is met deze addon.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex en Mij1982
Heb je Gaia? Zo ja dan deze ff uitzetten en dan install Seren. Hierna kan Gaia weer aangezet worden. Hoop dat het helpt?
Post automatically merged:
/QUOTE]

Ga ik proberen. Uitzetten is wat anders dan verwijderen en opnieuw installeren hoop ik ?
 
Idd gewoon uitschakelen/uitzetten. Je hoeft niks opnieuw te install ?
 
Idd gewoon uitschakelen/uitzetten. Je hoeft niks opnieuw te install ?

Dit net vol vertrouwen geprobeerd, maar helaas zonder effect. Blijf precies dezelfde melding krijgen..
Is er een andere manier om 'Addon Signals' te installeren?
 
Geen dank, maar helaas dit is alles wat ik kan vinden momenteel.
You must be registered for see images attach
 
Heb ik ook gehad. Alleen uitzetten is niet voldoende. Je moet even tussen je repositories kijken. Staan daar 2 of meer van Gaia {bij mij 3} verwijder daar dan 2 van. Daarna weer Nix proberen te instaleren en dan doet hij het wel. Succes!
 
  • Like
Reacties: Mij1982 en Slikt
Heb ik ook gehad. Alleen uitzetten is niet voldoende. Je moet even tussen je repositories kijken. Staan daar 2 of meer van Gaia {bij mij 3} verwijder daar dan 2 van. Daarna weer Nix proberen te instaleren en dan doet hij het wel. Succes!
Top, thanks?
 
Goede tip! Ga ernaar kijken!
Post automatically merged:

Wat voor mij heeft gewerkt is
- zorgen dat er maar één gaia repo is
- de hele repo uitschakelen

Ik had alleen de add on uitgeschakeld en daardoor kwam ik niet verder met Seren. Nu is het gelukt.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt