Camdserver

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door chrisdrielsma, 29 dec 2016.

1. chrisdrielsma

chrisdrielsma Actief

2. Maurice0

Maurice0 Forumlid

Dat is inderdaad een mooie zenderlijst.
    Wel erg aan de prijzige kant vergeleken met Rapid

3. Eric Hebs

Eric Hebs Administrator Medewerker

Iemand al ervaring met bovengenoemde aanbieder? zo ja wil je dan zo vriendelijk zijn een review/beoordeling te posten ? rapid is wel de marktleider zover ons bekend maar we houden heel graag oren en ogen open voor een alternatief :)

4. Johan2009

Johan2009 Actief

Dit is volgens mij niet geschikt voor Kodi. Dit is een vorm van cardsharing waarbij je ook een schotel met ontvanger nodig hebt, of lees ik dit verkeerd?

5. LeX

LeX Moderator Medewerker

Nou dat is goed opgemerkt, maar zij bieden beide aan dus een totaal oplossing voor al u kijk honger

6. Johan2009

Johan2009 Actief

Dan klinkt dit interessant, ben dan ook wel benieuwd naar ervaringen

7. fransalmighty

fransalmighty Moderator Medewerker

dit lees je idd verkeerd de kaarten zijn inderdaad voor schotel maar iptv gaat gewoon via internet dit is dus ook geschikt voor kodi :)

8. Jovano

Jovano Forumlid

Het aanbod ziet er wel goed uit, ben erg benieuwd naar de ervaringen met camdserver.

9. Eric Hebs

maar is het ccam of iptv ?

10. fransalmighty

dit staat op hun site

Met trots vervullen wij uw cardsharing en IPTV aanvragen met de stabiliteit en de kracht van onze hoogwaardige servers.
    Wij bieden exclusief PPV kanalen aan voor onze abonnees, dat is 1 van de verschillen die ons onderscheid van de rest op de CS markt.
    Wij bieden u meer dan 40 orginele kaarten, waardoor het omgaan met continue gebruik van onze service kinderspel is ...

Voor personen die geen mogelijkheid hebben om een schotel te plaatsen bieden wij onze nieuwste service IPTV aan, deze service bevalt de meest bekeken kanalen van Europa (incl. Nederlandse FOX Sports 1 t/m 5).

dus ja zal wel iptv zijn ;)

11. Eric Hebs

ja ik las het maar omdat ze het over aanvragen hebben vroeg ik me af of ze een soort infrastructuur/netwerk bieden ipv particuliere pakketten maar boeie wachten wel een review af ;)

12. fransalmighty

precies ik wacht ook netjes af :p

13. LeX

LeX Moderator Medewerker

Mocht dit hier in een discussie uitdraaien over cccam,dan begeven we ons in gebied waar we natuurlijk niet achter staan als forum ..mag dat duidelijk zijn

Spinix vindt dit leuk.
  14. Spinix

Spinix Super Administrator Medewerker Godzilla

Bestaat er ook legale CCCAM? want dan mag het natuurlijk wel ;)

15. mrmyagi

mrmyagi Gevorderd

cccam en cardsharing biinnenshuis :lol:

LeX vindt dit leuk.
  16. LeX

LeX Moderator Medewerker

Dat klopt,wordt ook wel besproken bij onze collega's van satelliet forums, maar de diccussie hier dreigde wel degelijk de andere kant op te gaan

17. chrisdrielsma

chrisdrielsma Actief

Ze doen helaas niet aan Test voor IPTV is mij via mail verteld.