CanalDigitaal gaat naast satelliet ook IPTV aanbieden

Wat Spinix al terecht aangaf zijn we daar ook al mee bezig maar 47000 posts doornemen is even een klus.
De nieuwe spelregels zijn duidelijk en voor de rest doen we ons best.

Ps. we dwalen erg af hier dus graag weer ontopic
 
  • Like
Reacties: Spinix en Slikt
Ikzelf zie ook nog heel veel linkjes staan naar bepaalde addons. Wat is dan de uitzondering?
Het standpunt van Freaktab begrijp ik in deze dan ook en snap dan ook niet waarom deze nog op het forum staan als het beleid dit niet toelaat??
Dus dat schept de nodige verwarring denk ik.
Wij doen ons best om zoveel mogelijk te verwijderen / aan te passen. Het kan zijn dat er nog wat links staan van de tijd dat er nog niet goed opgelet werd of omdat wij niet kunnen ruiken dat er ergens illegaal content staat... Waar @Freaktab de fout in ging was dat die erover door ging en telkens topics aan het vervuilen was. Vooral omdat die zijn eigen IPTV dienst niet meer kon verkopen vond die niet zo heel leuk volgens mij. Wij als forum vinden ook niet alles leuk wat we nu moeten doen maar met sommige instanties willen we gewoon geen problemen. :(
 
  • Like
Reacties: Lex
Bij een groot Nederlands satelliet forum hoef je het niet te wagen te vragen naar zaken die niet door de beugel kunnen. Dit zal toch wel een rede hebben :unsure:
Ik ken dat forum, groot geworden door Bin Laden;) Tegenwoordig krijg je een ban als je de engelse vertaling van delen gebruikt.
 
  • Like
Reacties: Ipdva en Lex
Ja die ken ik maar ken ook andere regels over linken in het algemeen naar >> en zoals ik al aangaf en jullie ongetwijfeld gemerkt zullen hebben, bloed het hier langzaam aan dood. Mijn idee is dt jullie te ver doordraven op de regels wat niet nodig is. Directe hardcoded linken is niet nodig, soft links kan gewoon en ook zonder probleem
Inderrdaad word een beetje een ouwe wijven forum , zonde
 
[off topic mode} In genoemde topic van @dude-nl wordt toch duidelijk gelinkt naar een provider die illegale content kan leveren.

Wel een beetje duidelijkheid hierzo en geen half geneuzel graag met forum regels :info:
 
  • Like
Reacties: Reidinga
[off topic mode} In genoemde topic van @dude-nl wordt toch duidelijk gelinkt naar een provider die illegale content kan leveren.

Wel een beetje duidelijkheid hierzo en geen half geneuzel graag met forum regels :info:
Kun je die post even rapporteren? Kan geen URL vinden.

Edit: Heb om discussie te voorkomen het hele topic maar verwijderd. :) Thanks voor het melden.
 
Ik vraag niks illegaals aan, maar is het wat om CanalOnline te gebruiken met de hun geleverde box waar je gewoon een abonnement op neemt voor ontvangst van tv kanalen die je niet normaal kan ontvangen en toch ook nog gebruik kunnen maken van hun wel verouderd kitkat systeem.
account loopt binnenkort af bij MovieStreamer die niet meer benaderd kan worden via de website of mail.
 
Ik neem aan dat je het zusje bedoeld van CanalDigitaal want er is ook een iptv aanbieder die deze naam draagt.
In dat geval wordt hier nog niet erg de lofzang over .....
 
  • Like
Reacties: Spinix