CanalDigitaal vol en bomvol

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Ook CanalDigitaal geeft meer aandacht aan online TV-diensten met of zonder schotel

 


update satelliet als gratis extra na de testmaand via een smartcard ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
Plus nog veel onduidelijkheid aangezien deze abonnementskosten lager zijn dan hun reguliere pakketten .. dus de komende tijd op zoek naar de bekende adder onder het gras.
 
  • Like
Reacties: Spinix en mrmiyagi
Heb nu een maand gratis max resolutie van alles is 1280x720 valt tegen op groot scherm, doe ik via chromecast.
voordeel is wel 4 lijnen op 1 account heb die zelf niet nodig , dus kan wel voor de liefhebber delen;)
 
max resolutie van alles is 1280x720 va
Een nieuw product dus dat kan nog opgewaardeerd worden. Over 1 maand heb je recht op een gratis smartcard dus dan kun je überhaupt de zenders in het basisHD of familieHD pakket in een hogere resolutie bewonderen.
 
Een nieuw product dus dat kan nog opgewaardeerd worden. Over 1 maand heb je recht op een gratis smartcard dus dan kun je überhaupt de zenders in het basisHD of familieHD pakket in een hogere resolutie bewonderen.
Inderdaad, maar dan heb je weer een schotel nodig en daar maak ik geen gebruik van.
 
Heb ook aangemeld voor 10 euro. Gaat me meer om de smart kaart, maar de app werkt prima.
 
Slim want die vertegenwoordigd een waarde van 99 euro.

 
De app ook op mijn Android box gezet, valt niet tegen, staat wel HD. De Nederlandse zenders zijn ook meestal scherp vind ik.
De app heeft ook een mooie interface, de zenders komen ook mooi links in beeld als je op enter drukt op de a.b.

Wordt een aardige concurent van NLziet.

Hier wat foto's van de tv.
 

Bijlagen

  • IMG_20180709_170723.jpg
    IMG_20180709_170723.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 44
  • IMG_20180709_170736.jpg
    IMG_20180709_170736.jpg
    33,7 KB · Weergaven: 40
  • IMG_20180709_174959.jpg
    IMG_20180709_174959.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 39
  • Like
Reacties: Lex en mrmiyagi
Ik ben er best te vreden over. Ben in afwachting dat hun Vlaamse broertje TV Vlaanderen dit ook gaat doen.
 
Achter de schermen zijn ze daar druk mee bezig ook omdat de Nederlandse variant uiterst succesvol is .

 
Hoewel ik nu Stievie gebruikt kan TV Vlaanderen ook een optie worden. Ben benieuwd. Misschien dat Joyne België dat ook gaat doen.
 
Joyne België is net opgestart op de sat dus de online versie staat daar ook vast in planning.

 
De app ook op mijn Android box gezet, valt niet tegen, staat wel HD. De Nederlandse zenders zijn ook meestal scherp vind ik.
De app heeft ook een mooie interface, de zenders komen ook mooi links in beeld als je op enter drukt op de a.b.

Wordt een aardige concurent van NLziet.

Hier wat foto's van de tv.

Sorry, beetje laat voor dit topic maar ik zou graag de Canal Digitaal tv app op mijn android kastje zetten (Shield TV). Ik vindt hem in de play store niet. Ik krijg de indruk dat de app niet voor Android TV beschikbaar is, alleen voor tablet enz. Maar hoe kan jij hem er dan op hebben vraag ik met af?
Ik woon in Belgie, met VPN op NL sever maakt niets uit, TV Vlaanderen is ook niet te vinden.
Ook op mijn Samsung tv wil het niet lukken, daar staat de TV Vlaanderen app op. Al volledig opnieuw geinstalleerd, maar lukt niet.

Graag tips
 
Als programma`s niet in de gewone palystore te vinden zijn moet je opzoek naar losse apk`s of via aptoide (alternatieve playstore) en dan sideloaden.

 
Als programma`s niet in de gewone palystore te vinden zijn moet je opzoek naar losse apk`s of via aptoide (alternatieve playstore) en dan sideloaden.


Oke, heel erg bedankt. Zo zal het wel gaan lukken hoop ik.
Post automatically merged:

Oke, heel erg bedankt. Zo zal het wel gaan lukken hoop ik.

Helaas toch niet helemaal oke. Via Aptoide onvindbaar. Dan maar via APK bestand geinstalleerd. Aleen is dit de versie die werkt onder gewoon Android (touchscreenversie tablet). Dus eigenlijk niet geschikt voor android TV. Ik had de indruk dat men de versie voor Android TV box erop had.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik de app zelf niet dus kan er niks over zeggen helaas.
Wel is het met meer apps ziggo bijvoorbeeld dat er "origineel" geen android tv versie van is.
Veelal is dan een muisfunctie(muis/ab met muisfunctie )of mouse toggle nodig en proggramma's als set oriention.
Misschien kun je iets met deze info.