Chapter 02 of 12 (#02#) wat betekend (#02#) ??

Invisibleman

Forumlid
13 mei 2017
7
2
6
60
Hallo,

Vandaag was ik Clifhanger 4K aan het kijken en als ik op pauze druk staat er Chapter: 02 of 12 (#02#) waar # ', 4-kant is met een x (kruis) in het midden. Dit heb ik nog nooit gezien. Nu vraag ik me af wat dit nu betekend. Daar 02 of 12 al aangeeft dat het chapter 2 is, weet ik niet of die #02# hetzelfde betekend of iets anders. Weet iemand dit misschien.

Ik heb Kodi 18.1 Git:20190311-a456bde2ef met Xonfluence als skin.

Als iemand het weer hoor ik het graag.

Alvast bedankt,
Hans
 
Heb je dit bij meeredere streams/films/series onderzocht,wellicht afwijking in de bestandsnaam ansich.
Heb je dit bij meeredere streams/films/series onderzocht,wellicht afwijking in de bestandsnaam ansich.

Hallo mrmiyagi,

Dus je denkt dat dit van uit het bestand zelf komt? Als dat zo is, dan zal het wel zo moeten zijn. Dit was de eerste keer dat ik het zo zag.

gr.
Hans
 
Daarom zei ik van probeer het eens bij wat andere dingen dan zie je meteen of het toeval is ;)
Laat maar eens horen.
Bij welke addon had je dit ?
 
Hallo mrmiyagi,

Ik gebruik geen addon. Zijn MKV direct afgespeeld. Wel de skin Xonfluence.

Ik trouwens dat het verscheelt per film. Bij Clifhanger had ik dus #02#, bij D,O,A, was het (Chapter 02) en bij Fright Night (2011) staat er (00:18:02.790) dan zal het wel aan de MKV liggen en niet aan Kodi zelf, denk ik. En dan zal #02# gewoon Chapter 02 zijn.

Bedankt voor je reacties.

mvg
Hans
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi