Chat alleen nog te gebruiken voor actieve leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Hallo Kodi-Forum leden,

Omdat wij de laatste tijd erg veel zagen dat nieuwelingen zonder de zoekfunctie te gebruiken meteen al hun vraag in de chat stelde (Terwijl de vraag al 100 keer is geplaatst op het forum) hebben wij besloten de chat alleen nog maar open te stellen voor mensen die:

- Minimaal 2 posts hebben
- Meer dan 2 dagen lid zijn van Kodi-Forum
Hierdoor hopen we dat de chat weer gebruikt wordt waarvoor die bedoeld was: DE GEZELLIGHEID :clap:

Een gebruiker die aan die voorwaarden voldoet wordt automatisch in de groep "Lid" geplaatst en kan dus gebruik maken van de chat.

Wat vinden jullie van deze maatregel? Laat het maar horen :lach:

Groeten,
Arjan
 
Hallo Arjan,
Ik ben bijna een maand lid en heb over de 20 posts en toch krijg ik die nieuwe mededeling bij de chat.
Volgens mij zit daar een foutje.
Niet dat ik de chat veel gebruik, maar toch.... als het eens nodig is zou ik het graag willen kunnen.
Groetjes Benbem
P.S. heb al een keer de site verlaten en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet.
 
Geen zorgen BenBem, ik heb dat probleem ook :lol: ene keer doet tie het 5 minuten, en daarna weer dezelfde error
You must be registered for see images
 
  • Like
Reacties: spaarlamp
Geen zorgen BenBem, ik heb dat probleem ook :lol: ene keer doet tie het 5 minuten, en daarna weer dezelfde error
You must be registered for see images
Goed te horen Kokkie, als Arjan meer klachten krijgt gaat hij het wel in orde maken. :bignews:
 
Arjan, hoi, chatten is nog steeds geblokkeerd. Is er wat aan te doen?
 
Hij zou het nu gewoon moeten doen
Hij deed het zoals je kon lezen, maar nu, na even niet gekeken te hebben, kom ik terug bij de computer en is er weer het venster met 2 dagen etc.
Ergens zit er iets nog niet goed denk ik. Als het niet aan mij ligt zal het nog wel vaker gemeld worden vermoed ik.
 
Ging wat fout met de permissies telkens. Moet nu bij iedereen die minimaal 2 posts heeft en langer dan 2 dagen lid is werken.
 
Nou niet dus ..zag vanmorgen toch iemand die niet aan de voorwaarden voldeed en daar een vraag stelden
 
Heb het tijdelijk even uitgeschakeld omdat teveel mensen problemen hadden. Wanneer ik tijd heb gaat het slot er weer op.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Status
Niet open voor verdere reacties.