Clientportal.link werkt niet *OPGELOST*

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
Ik kan vanaf geen enkel apparaat (pc, tablet, smarttv, smartphone) de site clientportal.link bereiken, na een minuut ofzo staat er gewoon dat het te lang duurde en niks.
Het was mij al vaker opgevallen, ik had eens een test iptv abo via marktplaats met ook dat clientportal en dat werkte niet, kreeg laatst een test van rapidtv en dat werkte ook al niet.

Vandaag nam ik via moviestreamer het VIP pakket , en niks werkt. voorheen had ik het family pakket en dat is tjurk.com links en tjurk werkt wel.

Het vreemde is dat ik wel in de commando prompt gewoon een ping kan sturen naar clientportal.com net zoals tracert en krijg ook vier regels eronder met het ip adres, dus blijkbaar is het wel bereikbaar op een of andere manier.

Ik heb mijn provider al gebeld, xs4all, of die misschien dat domain blokkeren ofzo (weet ik veel, dat was met pirate bay ook een keer dus wie weet), maar nee, en ook m'n ouders die ook xs4all hebben kunnen wél clientportal.link benaderen en ook gewoon het m3u bestand openen en tv mee kijken.

Nu heb ik mijn router al paar keer reset, helemaal nagelopen op filters, firewall, etc etc... ook in windows gekeken en anti virus uit , maar niks baat helaas.

Xs4all heeft wel een ticket aangemaakt en ze gaan maandag er naar kijken, maar tja als hun dns blijkbaar goed werkt en niks blokkeert verwacht ik daar weinig van.

Heeft iemand please enig idee hoe het mogelijk is dat ik clientportal.link niet kan zien ? (dus ook niet met :8080 en de hele mikmak erachter) ?

moviestreamer had ik namelijk ook gemaild en die reageren alleen met 'werkt hier prima'. nou zijn die niet zo heel erg van de service en tja als t elders werkt kunnen ze er ook niks aan doen.

Groot raadsel dus maar best irritant want veel iptv providers gebruiken dat domain en ik kom normaal nóóit een site tegen die ik niet kan benaderen, dus het is geen bekend probleem ofzo.

Dus zou het nou zijn dat ze mij blokkeren/bannen ? (zou niet weten waarom, maar goed who knows), of toch iets in mijn router misschien ?> heb ipv6 al uit en aan geprobeerd, updates e.d.

Via een VPN werkt het trouwens wél prima, dus of het nou komt alleen door een ander ip of dat de vpn ook andere netwerk settings omzeilt geen idee.

Dus hulp en tips zijn erg welkom :)
 
Je zou haast denken dat je IP geblokkeerd is bij die clientportal. Dus nergens in je huis werkt het? Niet via he telefoon of tablet etc? Anders eens een andere browser gebruiken. Of een nieuw static IP adres aanvragen bij xs4all
 
Ik ben uren bezig geweest, elke computer, telefoon, tablet die er maar is in huis geprobeerd met vlc, kodi, elke browser die bestaat , maar niks. Een nieuw ip geeft xs4all niet, dan blijven ze ook bezig denk ik met sommige klanten.

Maar het vreemde is dus dat ik wel kan pingen:

C:\Program Files\smartmontools\bin>ping clientportal.link

Pinging clientportal.link [164.132.14.126] with 32 bytes of data:
Reply from 164.132.14.126: bytes=32 time=25ms TTL=56
Reply from 164.132.14.126: bytes=32 time=24ms TTL=56
Reply from 164.132.14.126: bytes=32 time=24ms TTL=56
Reply from 164.132.14.126: bytes=32 time=24ms TTL=56

En de reply van moviestreamer vandaag begreep ik niet helemaal maar is: modem/router forwarding? uitzondering maken voor dit domein?

Dat clientportal schijnt weinig met iptv te maken te hebben geloof ik en kunnen veel bedrijven gebruiken voor tijdelijke accounts voor klanten dacht ik, dus zou niet weten waarom die mij zouden blokken, maar dan nog blijft de vraag als je we kan pingen of het dan niet een router/dns instelling kán zijn.

Probleem is dus dat op elk apparaat nu een vpn instellen én lastig is, maar ook meer kost en snelheid kost.

Dus als iemand dit leest en tips heeft, please. Ik heb een Fritz.box router trouwens.
 
Interessant, ik maakte een ticket op clientportal.link en die verwijzen voor de helpdesk naar


Dus blijkbaar is welke clientportal.link stream van rapidtv en is moviestreamer schijnbaar reseller/resharer ofzo (?)

Begin nu toch te vermoeden dat het een blokkade is, ik heb via marktplaats ooit es van een turk ofzo (was heel krom nederlands) een m3u gehad die het niet deed en daarna nog een paar, zou zo maar kunnen dat die gast gewoon reshared en iedereen die het probeert daardoor leuk een blokkade krijgt.

Wordt hopelijk opgelost :)

Maar goed, tips blijven welkom

YES HET IS OPGELOST !

Bleek toch een ip blokkade bij rapidtv, ik ga nu nooooooit meer die goedkope testjes op marktplaats testen en alleen nog maar direct van rapidtv kopen.

OMG, na 2 uur kijken heb ik alweer een ip ban , m3u niet gedeeld met iemand en had maar 1 computer met vlc player aan in huis.

Iemand anders dat wel es meegemaakt? wat een prutsers zeg bij rapidtv, zal wel iets in hun cache zijn blijven hangen , i dunno

Nou voor de 2de keer op 1 dag ip ban opgeheven bij rapidtv, ditmaal was de reden voor de ban niet het delen maar:

ip was blocked
its problem of your box or your device
you box send many wrong data and our firewall block your ip
maybe your box is not original

Dat zou betekenen dat vlc player schijnbaar in staat is 'wrong data' te sturen , best apart want ik kijk al zo een drie maanden tjurk streams met vlc en nooit problemen.
Maar goed, dan ga ik maar es op zoek naar een fijne iptv client, niet die ingebouwde van Seven, of een Mag emulator.
 
Laatst bewerkt door een moderator: